Sophie
Fra : AEK

Dato : 06-07-04 22:09

Ja, hun er til megen morskab at være i nærheden af.
Har helt glemt, hvor sjove killinger er.
Hun slår kolbøtter, har fræs med eller uden de andre, hiver duge ned,
pjasker med vand overalt på badeværelset og hvad ved jeg

Jeg må nok sige, at hun er en snakkemaskine......og knurre af sig selv kan
hun også
Hun har helt styr på sit navn. Når jeg kalder, kommer hun miavende.

Oscar er kærligheden selv overfor hende. Hun kan " bide " ham, drille og
trampe hen over ham - han finder sig i alt.
Ligger det i kattes natur at de skal passe på killinger, da de ikke kan
klare sig i slåskamp for sjov ?
Han kan sagtens slås med Tildemusen i sjov, men Sophie går han ikke i
nærkamp med.

Jeg har købt RC killingefoder til Sophie - men gider hun æde det ? Nope.
Oscar og Tildes mad er meget bedre....
Tilde synes til gengæld , at Sophies mad er forrygende lækker

Tilde tager Sophie i de doser, hun gider. De har fræs, leger under
kludetæpper m.v. Men når nok er nok, så daffer Tilde af.
Sophie er begyndt at hoppe op i hængekøjen til Tilde, så sover de sammen.
Første gang , hun gjorde det, kunne jeg se på Tilde, at hun ikke anede, hvad
hun skulle stille op .....Men nu er det ok.
Dog sker det, at Tilde siger fra, og så starter Sophie en hylekoncert uden
lige *G*- hvad Tilde gudskelov er bedøvende ligeglad med

Jo, der er kommet gang i hytten *G*.
På torsdag skal hun til kontrol hos dyrlægen for hendes forgiftning.
Heldigvis er hun i topform

Sker der noget ved, at hun spiser de andres mad i stedet for killingefoder ?

Hilsen,
Anya, Fedeberg, Tildemusen & Miss Sophie.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Ragna

Dato : 07-07-04 12:53

Hej Anya!

Hvor er det dejligt at høre, at Sophie er blevet en rask, lille ballademager
igen, og at det går så fint med de to andre.
Jeg har lige været inde at nyde billederne af hende og de to andre rødder og
forstår godt, at du smelter over den bedårende killing.
Det blive spændende at se, hvordan hendes pels udvikler sig efterhånden.
Hun kunne godt se ud til at blive langhåret, måske lidt i retning af vores
Sussi, hvis mor også var perser.
Vi sagde tit til hinanden, at Sussi havde fået det kønneste fra begge racer,
og det ser det også ud til, at den lille Sophie har.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : AEK

Dato : 07-07-04 19:36

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anya!

Hej Ragna

> Hvor er det dejligt at høre, at Sophie er blevet en rask, lille
ballademager
> igen, og at det går så fint med de to andre.

Ja, sikke en gang ,der er kommet i huset...*G*
Der er blevet vasket dyner i dag - lige nu forsøger hun at hive dem ned

> Jeg har lige været inde at nyde billederne af hende og de to andre rødder
og
> forstår godt, at du smelter over den bedårende killing.

Ja, hun er for lækker, og så dejlig mild. MEN OGSÅ FRÆK !!!!!!!

> Det blive spændende at se, hvordan hendes pels udvikler sig efterhånden.

Hendes pels er tydeligvis anderledes end de andre rødders. Jeg er begyndt
at børste hende med en blød børste.
Det nyder hun og storspinder.

/ Anya & Miss Sophie.

> Venlig hilsen, Ragna.

---

Fra : Kate

Dato : 07-07-04 21:37

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Ja, hun er til megen morskab at være i nærheden af.
> Har helt glemt, hvor sjove killinger er.

Underligt nok så glemmer man også deres lømmelstreger Kan godt
huske hvor overrasket jeg blev over alt det jeg havde glemt om
killinger da Mows flyttede ind.
Det er godt at høre at Sophie er blevet rask igen. Så er alt jo godt :-
)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 08-07-04 12:15

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt nok så glemmer man også deres lømmelstreger

Uha, alle de unoder hun laver....*G*

>Kan godt huske hvor overrasket jeg blev over alt det jeg havde glemt om
> killinger da Mows flyttede ind.

Jeg havde glemt alt om , hvor hyperaktive killinger er....

> Det er godt at høre at Sophie er blevet rask igen. Så er alt jo godt :-

Hun har været til kontrol i dag. Hun bestod til UG - jubiiii

/ Anya.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-07-04 22:17

> Sker der noget ved, at hun spiser de andres mad i stedet for killingefoder
?

> Hilsen,
> Anya, Fedeberg, Tildemusen & Miss Sophie.

Hej Anya

Der sker ikke det mindste. Du kan jo blande det hele samme, sådan kører det
her. Vi ved godt, at en af kattelovene er, at det smager meget bedre det fra
den anden madskål *S*

Men hun er da aldeles bedårende, og jeg forstå godt, at du kalder Oscar for
Fedeberg *S* Det billede af ham på hylden i klatremiljøet bagfra, det er
ikke en kat, det er en ladeport *G* Det mindede mig om Yazoo i hans
velmagtsdage *S*

Held og lykke med den lille darling og de andre.

Med venlig hilsen

Lise (og 7 udflydende katte *S*)

Fra : AEK

Dato : 08-07-04 12:09

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:40ec6835$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]

det
> her. Vi ved godt, at en af kattelovene er, at det smager meget bedre det

Så sandt, så sandt *G*

> Men hun er da aldeles bedårende

Ja, hun er skøn - en lille guldklump.

> og jeg forstå godt, at du kalder Oscar for Fedeberg *S* Det billede af ham
på hylden i klatremiljøet bagfra, det er
> ikke en kat, det er en ladeport *G*

*LOL*. Han er tyk ( vejer 6 kg. ). Han har en lille pukkel på ryggen , som
er medfødt, det gør også, at han virker endnu større.

> Held og lykke med den lille darling og de andre.

Mange tak.

Update : Vi har i dag været hos dyrlægen til kontrol. Hun fik UG !
Hun fik en sprøjte mod øremider.

/ Anya og rødderne.

> Med venlig hilsen
> Lise (og 7 udflydende katte *S*)