hvalpeshow?
Fra : MGA

Dato : 06-07-04 18:21

Hej gruppe!

Jeg er ikke specielt interesseret i at gå på udstilling med min Yorkie -
mest på grund af pelsplejen. Men det kunne være sjovt nok at få hende på
udstilling som hvalp.
Hvor kan man det og hvad skal der til?

Mette

Fra : Heidi Jensen

Dato : 06-07-04 20:08

Det kan du på alle udstillinger og skuer! Du kan melde til DKK's fra den er
6 mdr. gammel... skuer/matcher kan du ofte melde til fra de er 3 mdr. Ellers
er der hvalpeudstillinger i Sverige 2 gange årligt, hvor de max må være 1 år
gamle, og have alle vac. i orden! Til trods for det, er det en oplevelse at
være en sted med så mage hvalpe på en gang :0)

Fra : qfha

Dato : 06-07-04 23:30

"MGA" skrev d. 06-07-04 18:21 dette indlæg :
> [...]
-
> mest på grund af pelsplejen. Men det kunne være sjovt nok at få hende

----------

Du kan starte med at udstille din hund til skuer, som er uofficielle
arrangementer. Jeg går udfra, at din hund er DKK stambogsført. Så vil
der være skuer i Dkk lokalt i dit område eller i din raceklub. Tag din
opdrætter med på råd, om det at vise hunden og som du selv skriver dens
pels. Enhver opdrætter er interesseret i at køberne viser vidunderet, og
er gerne behjælpelig.

http://www.kandu.dk/

Fra : MGA

Dato : 07-07-04 08:12

> [...]
> opdrætter med på råd, om det at vise hunden og som du selv skriver dens
> pels. Enhver opdrætter er interesseret i at køberne viser vidunderet, og

Ah hende skal jeg snakke med i dag, så kan jeg lige spørge hende.

Tak for hjælpen :)

Mette