Sone Ericsson T230 ctr Sony Erisson T610
Fra : Michael Sørensen

Dato : 06-07-04 18:11

Hej gruppe,

jeg har altid haft en Motorola (ikke noget jeg har været glad for) eller
Nokia (de har tilgengæld virket upåklagelige), men skal nu have en ny
mobiltelefon og i mine overvejelser er der to Sony Ericsson tefoner (T230 og
T610), hvis jeg ikke igen skal vælge en Nokia.

Kender nogen herinde de to nævnte telefoner og kan give lidt kritik af dem?
Et for mig interessant spørgsmål er også, hvor mange beskeder de kan gemme.
Min nuværende Nokia kan gemme cirka 13 kun!!!

På forhånd tak.

Fra : DonE

Dato : 06-07-04 21:00

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev i en meddelelse
> [...]
gemme.
> Min nuværende Nokia kan gemme cirka 13 kun!!!

T610

--

DonE

Fra : John

Dato : 06-07-04 23:44

> [...]
gemme.
> Min nuværende Nokia kan gemme cirka 13 kun!!!

Jeg har en T610 hvilket jeg er yderst tilfreds med.

Jeg kan vel have omkring 70-80 beskeder liggende - plus hvad der kan ligge
på SIM-kortet.

Mvh

John

Fra : Michael Sørensen

Dato : 07-07-04 15:46

> Jeg har en T610 hvilket jeg er yderst tilfreds med.
>
> Jeg kan vel have omkring 70-80 beskeder liggende - plus hvad der kan ligge
> på SIM-kortet.

Hej John,

tak for svaret.

Det er lidt bedre end 13 beskede,r som hurtigt er fyldt, hvis man ikke lige
får dem slettet eller lige ønsker at genne en eller to i enten udbakke eller
indbagge

Fra : Johnny

Dato : 07-07-04 19:50

Michael Sørensen wrote:

> [...]
> Et for mig interessant spørgsmål er også, hvor mange beskeder de kan gemme.
> Min nuværende Nokia kan gemme cirka 13 kun!!!

Du skal købe S/E T610'en. Den er hurtig til at skrive SMS (sammenlignet
med T230), har bluetooth, bedre skærm (65.000 farver), indbygget kamera,
Internet adgang med XHTML og en super kalender som kan sync'es med MS
Outlook

Udførlig anmeldelse på engelsk:
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t610-en.shtml

Min T610 kan vidst klare ca. 30 beskeder på selve telefonen + beskeder
på simkortet (hvis min hukommelse ikke svigter).

--
Mvh. Johnny

Teleselskab: SONOFON
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers