Freesbee
Fra : Nanna Kagan

Dato : 06-07-04 17:07

Hejsa alle sammen!

Findes der en slags sport med freesbee her i Danmark? lidt ligeom agility?
Min hund elsker nemlig at løbe efter bold og freesbee.
MVH Nanna

Fra : Jesper Knudsen

Dato : 07-07-04 09:06

Hejsa

Flyball kunne måske være noget for din hund og dig. Hundene skal først
sendes fremad over f.eks tre forhindringer, trykke på en pedal på en kasse,
en bold ryger op, den skal så fange bolden og derefter løbe tilbage over
forhindringerne til føreren.

Kig på dkk kreds 6 hjemmeside. Der er billede af det.

Vh Louise