Hvad får jeg brug for?
Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 06-07-04 16:39

Jeg har reserveret den skønneste perser killing. Nu er jeg så lidt i tvivl-
Har fundet en liste over hvad der er en god ide at købe. Måske jeg kunne få
jer til at fortælle hvad der er et must og hvad der ikke er.

kam til killing
kam, stor med lange tænder, tæt
kam, stor med lange tænder, stort mellemrum
Børste med svinebørster
Øjenbadevand
Pudder Johnson (hvad er dette??)
Filterkniv med 6 blade

Jeg er blevet anbefalet at købe Everclean compact grus eller Precept grus.
Er det noget i vil anbefale?

Hvad søren er en USA model kattetoilet? Bare et lukket eller hur?? Fandt et
på nettet den anden dag med lige som en rist i oven på 2 bakker og så med
låg så det blev lukket. Er der nogen der kender sådan et toilet?

Min lille Mille skal jo selvfølgelig have det aller bedste men det er svært
at vide hvad der er behov for synes jeg.

På forhånd tak!

- Kristina Andreassen

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 17:51

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreasen.dk> skrev i en meddelelse

> Min lille Mille skal jo selvfølgelig have det aller bedste men det er
svært
> at vide hvad der er behov for synes jeg.

Kattebørsterne er jeg ikke så meget inde i, men du mangler et klatretræ.
Vi har nu 4 killinger herhjemme og de bruger deres lille klatretræ utroligt
meget, både til leg og til at kradse kløer op ad og sove på.
Det er meget rart, for de er ikke gået amok på sofaen eller tapetet endnu,
med deres kløer.

Kender ikke de mærker i kattegrus du nævner. Vi plejer og bruge Extreme
Classic. Det kan i hvert varmt anbefales herfra. Men dine nævnte mærker, kan
sikkert også være udemærkede. Everclean er så vidt jeg ved, dyrlægens
kattegrus ?

Lidt kattelegetøj vil mislingen sikkert også være glad for. Derudover vand
og madskåle + killingefoder selvfølgelig.

Ormekur går jeg ud fra, at killingen har fået hjemmefra ? Den skal nok have
igen, når den vejer 2 kilo. Det sagde vores dyrlæge i hvert fald.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 06-07-04 18:10

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
have
> igen, når den vejer 2 kilo. Det sagde vores dyrlæge i hvert fald.

Ork klatretræ og legetøj har vi. Vi har en huskat på 1 år, men det er jo
lidt andre ting der kræves når man får sådan en lille uldtot i huset

Sidst brugte jeg bare grus fra købmanden men synes ikke det var noget at
råbe hurra for. Julius bruger ikke balkken men går i haven. Det kommer den
lille nye ikke til. Hun skal udelukkende være inde.

Kristina

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 18:58

> Ork klatretræ og legetøj har vi. Vi har en huskat på 1 år, men det er jo
> lidt andre ting der kræves når man får sådan en lille uldtot i huset

Ja, de langhårede kræver jo lidt mere pelspleje. Vi har to lidt langhårede
søskende. Jeg ved ikke helt, hvor langhårede de bliver, men jeg har startet
med, at vænne dem til, at blive børstet med en blød babybørste, så er de jo
blevet vant til det, i tilfælde af, at de får meget hår

> Sidst brugte jeg bare grus fra købmanden men synes ikke det var noget at
> råbe hurra for. Julius bruger ikke balkken men går i haven. Det kommer den
> lille nye ikke til. Hun skal udelukkende være inde.

Extreme Classic er et rigtig godt grus. Her skal bare fjernes klumper og
efterfyldes en gang imellem. Det koster ca. 149 kr. for en pose ( ca. 16 kg.
tror jeg nok ), hos den lokale dyrehandler eller i vores tilfælde den lokale
Land og Fritid.
Det lyder måske af lidt meget, men jeg tror godt, at det kan svare sig i
længden.

Dejligt at den lille nye har en legekammerat, når den kommer. De har nu
meget glæde af hinanden, når det første hvæseri er overstået. Vi bruger pt
meget tid på, at studere legende killinger

Mvh. www.tjekmig.dk

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 07-07-04 21:35

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> [...]
> Extreme Classic. Det kan i hvert varmt anbefales herfra. Men dine
> nævnte mærker, kan sikkert også være udemærkede. Everclean er så

Ever Clean minder meget om Extreme Classic, dog synes jeg at den første
er en hel del mere pudret end den sidste. Jeg sværger selv til
Classic'en, men løber jeg tør kan jeg godt købe Ever Clean.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-07-04 22:14

Kristina S. Andreassen skrev i en meddelelse...

> Jeg er blevet anbefalet at købe Everclean compact grus eller Precept grus.
> Er det noget i vil anbefale?

Jeg kan klart anbefale Ever Clean - det er det eneste der bliver brugt
herhjemme - delvist fordi herren i huset pisser overalt hvis jeg forsøger
med et andet mærke, men også fordi det gør det det lover og gør det godt

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- nu med webshop!!