ASUS Probe
Fra : Martin Sand.

Dato : 06-07-04 05:15

Hejsa

CPU Fan står ofte mellem 13.000 og 20.000 o/m i Probe. Det er jo helt galt -
nogen der ved hvorfor denne fejl opstår? Jeg har hentet den nyeste Probe
version. Bundkortet er et Asus P4P800SE og CPU er Intel 2,4 N2 533.

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Leony

Dato : 06-07-04 15:58

"Martin Sand." <privacy@net.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> galt - nogen der ved hvorfor denne fejl opstår? Jeg har hentet den
> nyeste Probe version. Bundkortet er et Asus P4P800SE og CPU er Intel

Det er sikkert en fejl i AP.
Det er langt fra det bedste af sin slags.

Prøv med Motherboard Monitor i stedet for:
http://mbm.livewiredev.com/
eller Speedfan:
http://www.almico.com/speedfan.php

En lille sidebemærkning:
Hvis du ejer "net.com", så er det i orden du bruger, hvis du ikke ejer
det, så skift det ud - tænk på alt det spam som de modtager fordi du
misbruger deres domænenavn.

..invalid kan bruges og er til for det samme.
xxx@xxx.invalid i sig kunne der så stå at invalid skal erstattes med dk.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Sand.

Dato : 06-07-04 19:17

Leony wrote:
> Det er sikkert en fejl i AP.
> Det er langt fra det bedste af sin slags.
>
> Prøv med Motherboard Monitor i stedet for:
> [...]

Tak for tippet! Jeg prøver.

> En lille sidebemærkning:
> Hvis du ejer "net.com", så er det i orden du bruger, hvis du ikke ejer
> det, så skift det ud - tænk på alt det spam som de modtager fordi du
> misbruger deres domænenavn.

Det er en fejl fra min side. Godt at du så det! Som
news.individual.net-newsbruger, må man frit benytte xxx(a)privacy.net. Men
jeg har i farten fået skrevet privacy(a)net.com. Som du kan se, så passer
min signatur heller ikke, hvis jeg ville bruge privacy(a)net.com.

Fra : Leony

Dato : 07-07-04 11:26

> [...]
> privacy(a)net.com. Som du kan se, så passer min signatur heller
> ikke, hvis jeg ville bruge privacy(a)net.com.

Jeg undrede mig også lidt over din sig, da jeg kiggede på din
mailadresse.

Nu er det rettet og alle er glade

Fra : Martin Sand.

Dato : 06-07-04 19:18

Leony wrote:
> [...]
> misbruger deres domænenavn.
>
> .invalid kan bruges og er til for det samme.

Skulle hermed være rettet.