Nittehalsbånd
Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-07-04 20:29

Hø hø... Nana her igen. Undskyld hvis jeg overspammer gruppen her, men det
er bare det bedste sted at spørge.

Jeg sidder her med Peanut på skødet, og får en lille griner over at give ham
et nittehalsbånd på. Altså et med nitterne UDENPÅ, selvfølgelig ikke inde i.
Kun til specielle lejligheder, men det kunne bare være hylegriner at se en
chihuahua med et nittehalsbånd, som om han var en stor voldelig rottweiler.
LOL
Så tilspørger jeg eder... Kan der ske noget ved det? Jeg ville selvfølgelig
ikke lave det med store nitter, og jeg vil selvfølgelig sørge for at det
ikke er tungt, stikker, eller på anden måde ubehageligt. Kan der ske noget
ved det?
Min plan er bare at lave et alm halsbånd i blødt kernelæder og så sætte fire
SMÅ nitter på. Jeg har helt styr på at lave det, laver mange ting i læder.
Hvad siger i til det? Kan der ske noget ved det? For det er jo kun for sjov,
og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

Mvh. Nana

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-07-04 20:36

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sjov,
> og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

Hej Nana

Ikke andet, end han risikerer at få storheds vanvid, eller også forlanger
han også at få en motorcykle og en kæde som slagvåben

M.V.H....Benny

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 05-07-04 20:54

"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke andet, end han risikerer at få storheds vanvid, eller også forlanger
> han også at få en motorcykle og en kæde som slagvåben
>
> M.V.H....Benny

Ja, eller...http://www.candour.dk/hotdog.htm

Mvh Charlotte Eglin

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-07-04 21:24

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, eller...http://www.candour.dk/hotdog.htm
>
> Mvh Charlotte Eglin

LOL Det er lige den stil jeg går efter.... Ha ha... Gad vide om man kan få
flyverbriller til sådan en lille fis som Peanut?

Mvh. Nana

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-07-04 21:22

> [...]
>
> Ikke andet, end han risikerer at få storheds vanvid, eller også forlanger
> han også at få en motorcykle og en kæde som slagvåben

Hø hø Benny..... Er det nu dig igen.... LOL
Du har vist fattet ideén af at give en chihuahua pighalsbånd på. Det er jo
rendyrket humor, fordi han er en bette fis. Storhedsvanvid? Det har han
allerede.. Jeg tror alle chi´s føler sig høøøjt hævet over alle. Også store
hunde. Og nej, Peanut må IKKE gå med springkniv og rygmærke. LOL

Mvh. Nana

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-04 01:11

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Årh Nana

Nu ikke alle de restriktioner. Du ved godt, at man skal give børn rige
udfoldelsesmuligheder
Som jeg selv plejer at sige om Papillon....Jeg er Verdens største Snob, hvis
jeg ellers bare kunne nå derop.
Chihuahua ligger ikke langt fra dem , bortset fra, den kan ikke få
Beatles hår

M.V.H.....Benny..

Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-07-04 16:25

> [...]
hvis
> jeg ellers bare kunne nå derop.
> Chihuahua ligger ikke langt fra dem , bortset fra, den kan ikke få

Ha ha.... Ja... det er sgu lige det. Jeg er ret sikker på at Peanut
overhovedet ikke registerer at han er totalt klein. LOL De er sgu så
sjove.... Men han græder faktisk lige nu. Han har altid ønsket sig at få
Beatles-hår. Han tror jeg klipper ham når han sover, s¨å nu er han sur.

Mvh. Nana

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-04 17:56

> [...]
> sjove.... Men han græder faktisk lige nu. Han har altid ønsket sig at få
> Beatles-hår. Han tror jeg klipper ham når han sover, s¨å nu er han sur.

Hej igen Nana

Jamen sådan er en Chihuahua. Hvis den står foran et spejl, vil den sige
lige som en Gravhund.....Hvem pokker er den lille intetsigende flab derinde,
hvorfor kommer han ikke herud, og får nogle på frakken .
Kommer der så endelig noget stort, så sker det sommetider, at det tager et
stykke tid, før det går op for dem, hvad det egentligt var for noget.

Vi havde vores Schæfer tæve, og en Sct Bernhard han. Normalt var Sct
Bernharden hjemme, og kun Schæferen med, når vi skulle på besøg i
lejligheder og trapper. Men en dag var han med inde hos min mor, som havde
sådan en lille, ja han var nu stor, sådan det jeg kalder en mellem
Chihuahua. Schæferen var han jo vant til, så den snusede han bare til, og
det gjorde han også med Sct Bernharden, altså snusede til hans forben, og
pludselig opdagede han, at et kæmpehovede var faldet ned fra himlen, og
snusede til hans hvemvedhvadforennødudgang. Så stak han i et hyl, og
spænede ind og gemte sig under sofaen )..... Det var ham altså lige en
anelse for stort. Han fandt dog hurtigt ud af, at han var lige så rar, som
han var stor, så de blev meget hurtigt gode venner. Men lige det øjeblik,
hvor han fandt ud af, hvad det var han snusede til, det var et syn for guder
)...

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 09-07-04 14:42

Tue, 6 Jul 2004 02:11:24 +0200, Benny Mortensen wrote:

> [...]
>jeg ellers bare kunne nå derop.
>Chihuahua ligger ikke langt fra dem , bortset fra, den kan ikke få

Jo han kan, for Nana si'r, han er en langhårschihuahua!

Hvad skal han med springkniv? Han går jo med pistol?! ;-D

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : x Vuf x

Dato : 09-07-04 14:40

Mon, 5 Jul 2004 21:36:28 +0200, Benny Mortensen wrote:
>"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev...

>Ikke andet, end han risikerer at få storheds vanvid, eller også forlanger
>han også at få en motorcykle og en kæde som slagvåben

<TOPGAG>...Sikke en film, der ruller forbi mit indre filmlærred!

Fra : preben ipsen

Dato : 05-07-04 20:40

> [...]
sjov,
> og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

Hej
Det kan der vel ikke ske noget ved....hvis altså han/hun kan magte det og
ikke står på snuden..ha-ha
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-07-04 21:25

"preben ipsen" <preben_spam@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hej
> Det kan der vel ikke ske noget ved....hvis altså han/hun kan magte det og

Haha... I er sørme sjove. Af en eller anden grund føler jeg mig ikke taget
alvorligt. Men ok... Ha ha...
Jeg havde ikke tænkt mig at lave det så tungt at han skal slæbe hovedet hen
af græsset. Ha... Så ser han jo ikke sej ud. LOL

Mvh. Nana

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-07-04 08:15

On Mon, 5 Jul 2004 21:28:53 +0200, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Hvad siger i til det? Kan der ske noget ved det? For det er jo kun for sjov,
>og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

pas på folk ikke tror at det er en dræberhund/kamphund og vil have
racen forbudt, jeg er allerede lidt i tvivl om de ikke skal på listen
over farlige hunde

men udover det sker der ikke noget ved at give den halsbånd med nitter
på, udover at du nok bliver træt af at folk griner helt vildt og alle
syntes at du er vildt sjov men så kan det jo bare udskiftes med
det lille lysserøde igen

DAB-problem
Har andre herinde DAB-signalproblemer under Gladsaxesenderen?
og har i prøvet ny antenne hører jeg meget gerne om det

Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-07-04 16:28

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på, udover at du nok bliver træt af at folk griner helt vildt og alle
> syntes at du er vildt sjov men så kan det jo bare udskiftes med

Hø hø.... Ja... Jeg syntes jo selv at det er HYLEskægt at give ham det på.
Og folk kan i forvejen slet ikke lade ham være. Halvdelen af vores gåture
går med at tale med nysgerrige fremmede, der er forelskede i ham. Jeg
burde optage smøren på bånd, for jeg er en lille smule træt af at sige: Det
er en chihuahua, han bliver ikke så meget større, han er fem mdr, det er en
han, Peanut.
Ha ha... Peanut tror i forvejen at han er en lille kamphund. I skal se ham
når han går tur. Med hans lille brede krop og hans korte ben. Han ligner sgu
en marcherende soldat, det er bare så skægt.
Og nej, Peanut føler sig svanset i lyserødt. Så kan har et lille læder-et
som han har præsteret at æde den løse ende af. LOL

Mvh. Nana

Fra : Kim Christensen

Dato : 07-07-04 19:14

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:<3_hGc.22619$Vf.1157191@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> Hvad siger i til det? Kan der ske noget ved det? For det er jo kun for sjov,
> og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

Hvis det skal være rigtigt blæret, så kan du finde et "berverly hills"
outfit her

http://www.petjewelry.com

Smagen er vist meget amerikansk! Har engang vundet noget af det stads
i en konkurrence, tør ikke vise mig med det på offentlig vej. Ja altså
ikke på mig, men på hunden

Hilsen Kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 19:46

Jeg kan kun grine... arrrg. det er godt nok svanset. LOL
Jeg sidder her med Peanut på skødet. Han har sit nye halsbånd på, og jeg
tror han føler sig ret så svedig med det. Jeg tror at nitterne har en god
effekt på ham, han knurrer i hvertfald vredt af duerne når vi går forbi.
LOL

Mvh. Nana Og Farlige pitbull-chihuahua.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 07-07-04 22:33

> [...]
> jeg tror han føler sig ret så svedig med det. Jeg tror at nitterne har
> en god effekt på ham, han knurrer i hvertfald vredt af duerne når vi

Minder mig om "Legally Blonde" (en film)**
Stakkels hund - at være iklædt pink næsten hele tiden - omend det
indimellem kan se sødt ud.
Nej, nok er de små i størrelsen, men de må nu godt ligne det de er...
hunde..

Når du skriver pig-halsbånd, hvor "pigget" mener du så??
For en af vores halsbånd er fyldt med nitter - da vi netop ikke kunne få
et uden som vi ønskede *humm*

Kim - nu har jeg ikke set siden igennem, men frygter det værste.

** Lidt link:
http://www.legallyblonde2.com/ til film nr2..
Advarsel: Amerikansk Lyserødt Selvsving...
Mener dog som sagt at der også er en mere sej påklæding indimellem i
filmene..

--
Annika Pedersen, Chili og Batman
http://annika.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 23:47

"Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Advarsel: Amerikansk Lyserødt Selvsving...
> Mener dog som sagt at der også er en mere sej påklæding indimellem i

Hej...

Halsbåndet har spidse nitter på ca syv mm. Superfedt. Han er den mest rå
chihuahua med det. LOL

Mvh. Nana

Fra : MGA

Dato : 08-07-04 07:50

> Halsbåndet har spidse nitter på ca syv mm. Superfedt. Han er den mest rå
> chihuahua med det. LOL
>
> Mvh. Nana

Lad os nu se nogen billeder for søren!

Mette

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-07-04 09:47

Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> wrote in message >
> Når du skriver pig-halsbånd, hvor "pigget" mener du så??
> For en af vores halsbånd er fyldt med nitter - da vi netop ikke kunne få
> et uden som vi ønskede *humm*

Ja det er sommetider lidt træls at når man lige har fundet det
halsbånd der passer, så er der en der er gået totalt amok med en
nittemaskine, så hasbåndet ligner noget til en kædesav.

> Kim - nu har jeg ikke set siden igennem, men frygter det værste.

Det er ikke helt så slemt som det lyder, men meget "amerikanisk"

Hilsen Kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-07-04 15:59

Ang halsbånd. Jeg laver selv lædervarer, så hvis i har behov for et helt
uden nitter eller andet skravl, så laver jeg gerne et til jer. Jeg er god
til det.

Mvh. Nana

Fra : x Vuf x

Dato : 09-07-04 14:38

Mon, 5 Jul 2004 21:28:53 +0200, Nana Sørensen wrote:

> [...]
>Hvad siger i til det? Kan der ske noget ved det? For det er jo kun for sjov,
>og det skal selvfølgelig af når han leger med andre hunde.

Hvad skulle der dog kunne ske ved dét? Andet end at hunden
føler sig latterlig med nittestøvler og nittehalsbånd på...
Pas på det ikke bli'r for tungt.

A pro pos...Ligegyldigt hvor sjov eller nuttet han ser ud,
så grin ALDRIG ad ham! Alle hunde ved, hvem man grinder ad.
Sig: Neeej hvor er du altså bare flot nu! Så bli'r han stolt
som en pave og er ligeglad med, at de andre hunde griner.
Sådan fik jeg min blandingshund (dværgpincher/fox) til både
at gå med uld-rullekravesweater og thermojakke!