Nokia mobil med MP3 afspiller??
Fra : DaneX

Dato : 05-07-04 16:07

Findes der overhoved en Nokia mobiltelefon med indbygget MP3 afspiller?
Jeg synes kun jeg kan finde nogen med FM radio i.

Fra : Basil

Dato : 05-07-04 16:33

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> Findes der overhoved en Nokia mobiltelefon med indbygget MP3
> afspiller? Jeg synes kun jeg kan finde nogen med FM radio i.

6230
Kai

Fra : JJ

Dato : 05-07-04 18:33

On Mon, 5 Jul 2004 17:07:18 +0200, "DaneX" <no@way.com> wrote:

>Nokia mobiltelefon med indbygget MP3 afspiller?

Og 6600 via software.

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : MigSelv

Dato : 05-07-04 19:34

Hvilket program er det, har selv en 6600.

/MigSelv

Fra : Anders Lund

Dato : 05-07-04 20:46

MigSelv wrote:
> Hvilket program er det, har selv en 6600.

Det følger ikke med, men man kan downloade det. Jeg bruger UltraMP3.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : MigSelv

Dato : 06-07-04 07:07

Hvor henne af ???

/MigSelv

Fra : Anders Lund

Dato : 06-07-04 11:21

MigSelv wrote:
> Hvor henne af ?

Kunne du ikke citere spørgsmålet, når du svare?
Desuden er det første hit på Google det du leder efter, ellers er det
Lonely Cat Games som laver den.

> ??

De blev til overs.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : MigSelv

Dato : 06-07-04 11:36

Den er jo ikke gratis, den koster ca. 180,- ....

/MigSelv

Fra : Anders Lund

Dato : 06-07-04 11:42

MigSelv wrote:

> Den er jo ikke gratis, den koster ca. 180,- ....

Kunne du ikke citere spørgsmålet, når du svare?

Nej, men der var heller ikke nogen som sagde at det skulle være gratis.
Desuden er det også nærmere 140,-

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk