Downloade hjemmeside?
Fra : sfc

Dato : 05-07-04 13:25

Hej NG!!

Jeg har mistet det hjemmeside halløj som jeg var igang med på HDen. Og vil
så downloade det som jeg havde uploadet.

Jeg får også downloadet siderne, men links virker ikke, og farver og
skrifttyper er forkerte?

Jeg har brugt FP 2003 Filer/impoter og valgt HTTP

Hvordan kan jeg få det til at virke??

Mvh Sfc

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-04 14:46

Hvis der er FP Extensions på Serveren skal du åbne sitet i FP og bruge
Publish funktionen i FP.

Fra : sfc

Dato : 05-07-04 15:27

> Hvis der er FP Extensions på Serveren skal du åbne sitet i FP og bruge
> Publish funktionen i FP.

Siden ligger hos tiscali, og de understøtter vist ikke FP Extensions.
Publish? er det Udgiv funktionen? For det kunne jeg ikke få til at fungere.

Mvh sfc

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-04 22:15

Tiscali Understøtter FP Extensions.

Fra : sfc

Dato : 06-07-04 12:32

> Tiscali Understøtter FP Extensions.

Ok, så var det fordi de har problemer med det, og anbefalede mig at slå det
fra.
Så FP Extensions skulle være slået fra på vores hjemmeside..

Mvh Sfc

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-07-04 16:29

Tiscali har i flere år!!! haft problemer med deres FP-extensions - de har en
række teknikere, der hader MS af et godt hjerte og måske derfor "saboterer"
en løsning (jeg har det fra en intern kilde) - i hvert fald er det noget,
der i flere år har været prioriteret højt, men da de insisterer på at
benytte en apache-server, så kan det volde nogle vanskeligheder, idet de
simpelthen ikke er dygtige nok.
Den evige jammer fra nogle af teknikerne derinde er, at når noget går galt,
skyldes det at Microsoft har lavet et dårligt produkt fuld af
sikkerhedshuller, som de først skal udbedre.

Derfor er det en rigtig god idé at benytte dig af en udbyder med en
MS-webserver (fx IIS), hvor de nævnte extensions er udviklet til af MS selv.
Se fx på www.jirty.dk

Tiscali har da tilbud om en windowsserverløsning, men den koster tusindvis
af kroner - hos ovennævnte udbyder koster det årligt omkring 800 kr. og så
får du også ASP og PHP med, hvis du ønsker det - og så naturligvis
FP-extensions.

Der findes sikkert også nogle, der tilbyder en Sharepoint-løsning til
FP2003, men jeg kender ikke nogen dansk udbyder, der gør det, og de
udenlandske priser er "erhvervslivspriser".

--
ahw

Fra : sfc

Dato : 06-07-04 20:05

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
> Tiscali har i flere år!!! haft problemer med deres FP-extensions - de har
en
> række teknikere, der hader MS af et godt hjerte og måske derfor
"saboterer"
KLIP

> Derfor er det en rigtig god idé at benytte dig af en udbyder med en
> MS-webserver (fx IIS), hvor de nævnte extensions er udviklet til af MS
selv.
> Se fx på www.jirty.dk

Det er heller ikke meningen at siden skal ligge hos tiscali, men jeg har kun
brugt vores 10mb til at teste siden med. Men nu er det røget fra HDen, og
jeg vil gerne downloade det, så jeg kan fortsætte med siden.

Mvh Sfc

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-04 09:54

ja, det gør de - enormt elendigt!

--
ahw

Fra : inga schmidt

Dato : 12-07-04 21:17

sfc wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> så downloade det som jeg havde uploadet.
>
> Jeg får også downloadet siderne, men links virker ikke, og farver og

Prøv at hente det gratis program 'FileZilla'. Det er effektivt til download -
du kan f.eks. tage én fil ad gangen og sikre at evt. stylesheets også kommer
med.
Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne