Re: SV: SV: re: Agidenberger!!!
Fra : "Jens Varling"

Dato : 05-05-01 20:13

Hej Maria.

Det er en Peruviansk Paso, der er krydset med Islænder - idet jeg har en stor interesse i PP, efter at have prøveredet et par stykker, da jeg boede i Canada og have besøgt et par stutterier derover.

Hvis Islænderen havde været krydset med Paso Fino, havde jeg slet ikke været spor intereseseret i Aegidienberger, da jeg ikke finder Paso Fino'en spændende.

Kan du ikke prøve at skrive på engelsk ned til dem ? der er altså nogle af hjemmesiderne der er på engelsk.
Hvad helt præcist er det du gerne vil have at vide omkring Aegidienberger ?

Med venlig hilsen

Iben

--
Posted from commando.mobilixnet.dk [212.97.204.26]

Fra : Thomas

Dato : 05-05-01 21:34

""Jens Varling"" <kelpie@wanadoo.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Iben
>
> --
> Posted from commando.mobilixnet.dk [212.97.204.26]

Hallo
Ja da stod det vel feil i mitt faktahefte, jeg kommer til og klage...
jeg fikk beskjed om og skrive på tysk, og hvis de forstår engelsk ville det
nok ha sakt det...
det jeg vil vite er; om de har sprang evner og om de har anlegg for Dressur.
Det som er mest viktigs er om det er i hele tatt mulig og få skaffet seg en
her i Skandinavia... Og til en fornuftig pris

Hilsen Maria