Computer lukker ned
Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 05-07-04 11:14

Jeg mindes jeg har set en person i denne gruppe der havde et lignende
problem.
En ven fra arbejdet har samlet en computer selv og hans problem er at
når han sætte det her lille firkantede stik i bundkortet så lukker
maskinen ned. Han siger at man godt kan komme i BIOS osv men som sagt
lukker den ned.

Jeg ved ikke så meget om de komponenter der er i andet end at da han
skulle vælge dem ud sagde han at der ikke var noget ølonomisk loft - så
det er ikke fordi det er billige komponenter.

Jeg ved at det er et Asus bundkort og jeg ved at det er en prescott CPU
og et radeon grafikkort.

Er der nogen der har nogle ideer eller måske kan huske hvad der skete
med den person der skrev om et lignende problem

Mikkel

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 05-07-04 17:45

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> wrote in message

> skulle vælge dem ud sagde han at der ikke var noget ølonomisk

Økonomisk *host*

Mikkel

Fra : N_B_DK

Dato : 07-07-04 12:43

Mikkel Gottlieb wrote:
> [...]
> En ven fra arbejdet har samlet en computer selv og hans problem er at
> når han sætte det her lille firkantede stik i bundkortet så lukker

Hvilket lille firkantede stik ? (hint de fleste stik er firkantede)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 07-07-04 12:58

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@SPAMhotmail.com> wrote in message

> Hvilket lille firkantede stik ? (hint de fleste stik er firkantede)

Nå ja dårligt formuleret på nye bundkort kommer der et ekstra lille
kvadratisk stik med (vist nok til CPU) ... Det var det stik jeg mente.
Han har dog løst sit problem ved at komme Thermal Paste på CPU så det
var nok et varmeproblem, men ok - det var jo også en Prescott som jo
bliver ret varme hvis man skal stole på de indlæg der har været om
emnet..

Mikkel

Fra : Kim

Dato : 09-07-04 08:15

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var nok et varmeproblem, men ok - det var jo også en Prescott som jo
> bliver ret varme hvis man skal stole på de indlæg der har været om

Så du mener, ud fra dine indlæg at dømme, at hans computer lukker ned når
han han
sætter sin CPU i?!?!?

Kim
(der godt forstår computeren lukker ned :0P )

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 09-07-04 11:31

"Kim" <futtown@hotmail.com> wrote in message

> Så du mener, ud fra dine indlæg at dømme, at hans computer lukker ned
når
> han han
> sætter sin CPU i?!?!?

Tam tam tam... hrm den forstår jeg ikke lige

Mikkel

Fra : Kim

Dato : 09-07-04 11:54

> "Kim" <futtown@hotmail.com> wrote in message

> når
>
> Tam tam tam... hrm den forstår jeg ikke lige
>

> Mikkel
Du har skrevet...
"når han sætte det her lille firkantede stik i bundkortet så lukker maskinen
ned."
og....
"på nye bundkort kommer der et ekstra lille kvadratisk stik med (vist nok
til CPU) ... Det var det stik jeg mente."

Ud fra det fortæller du os, at hans computer lukker ned når han sætter sin
CPU til.
Hvilket jo er det rene nonsens :0)

Kim
P.s. mon ikke det er et USB stik han sætter til?

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 09-07-04 12:39

"Kim" <futtown@hotmail.com> wrote in message

> Ud fra det fortæller du os, at hans computer lukker ned når han sætter
> [...]

Ah.. troede du mente sætter CPU til som i monterer sin CPU - anywayz -
jeg refererer bare hvad han sagde

> Kim
> P.s. mon ikke det er et USB stik han sætter til?

Dunno men det virker nu

Mikkel