ang. holland
Fra : Claus Jensen........~

Dato : 05-07-04 10:35

de har ringet fra firmaet.... der bliver ingen holland i første omgang.
ham henrik har sagt ja til det.

men jeg har fået den tysklandstur fast indtil at jeg skal på ferie.

knuzz

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 05-07-04 10:46

> men jeg har fået den tysklandstur fast indtil at jeg skal på ferie.
>
> knuzz

Hej Claus.
Det glædem mig meget at høre med Tysklandsturen.
Skriver du til os igen her i gruppen når du kommer hjem? Vi vil da gerne
høre hvordan det er gået. )

--
Med venlig hilsen... (Knuz)

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : DaneX

Dato : 05-07-04 13:18

> [...]
> Det glædem mig meget at høre med Tysklandsturen.
> Skriver du til os igen her i gruppen når du kommer hjem? Vi vil da gerne

Det er go' værkstedshumor :D

/DaneX

Fra : Claus Jensen........~

Dato : 05-07-04 15:31