Fejl ved udprintning fra C5 på netværk
Fra : FHave

Dato : 05-07-04 08:57

Hej

Jeg får følgende meddelser når jeg printer ud til netværksprinter fra
Concorde C5:

Meddelse fra server til mig (brugernavn) med dato og klokkeset.

From: spooler at \\server´
To: mig (brugernavn)
Subj: ** Printing notification **
Dato: dato

Print job 14 has finished on HP laserjet 2100
job was queued to HP laserjet 2100
Size job is 1315 bytes

Har følge HW/SW:
Server NT4
Arbejds pc win xp pro
Printserver HP Jet Direct 170X

Hvordan fjerner jeg ovenstående meddelse ved udprintning fra C5.

mvh.
Flemming

Fra : :-\) Jens

Dato : 05-07-04 23:20

"FHave" <fhave@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Arbejds pc win xp pro
> Printserver HP Jet Direct 170X
>
> Hvordan fjerner jeg ovenstående meddelse ved udprintning fra C5.

Det skal deaktiveres på serveren. Vælg serverproperties i printer.

Jens

Fra : FHave

Dato : 06-07-04 09:42

" Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "FHave" <fhave@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal deaktiveres på serveren. Vælg serverproperties i printer.
>
> Jens

Hvad hedde det på serveren og ligger det.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 11-07-04 19:19

FHave wrote:
> Jeg får følgende meddelser når jeg printer ud til netværksprinter fra
> Concorde C5:

<klip>

> Hvordan fjerner jeg ovenstående meddelse ved udprintning fra C5.

Hej Flemming

Prøv at gøre følgende på din egen pc:
Højreklik på "Denne computer", og vælg "Administrer"
Gå ned på "Tjenester og programmer" og vælg "Tjenester"
Find tjenesten "Messenger" og dobbeltklik på linien den står på.
Sæt "Starttype" til "Manuelt" og tryk også på "stop" knappen.

Prøv så igen.. nu skulle det gerne være gået væk

(Det virker i hvert fald med NT4 server og WinXP klient når det handler
om Navision Attain..)

--
Mvh.
Peter Bak