Msnappau - hvad er det?
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 04-07-04 20:56

Hej.

Firewall - Norman - gjorde netop her søndag aften opmærksom,
at *msnappau* gerne ville
ind i maskinen.
Naturligvis blev adgang nægtet.

Er der blandt læsere af denne gruppe, der kender til dette
program - eller hvad det nu må være?
En søgning på Google gav ikke særligt relevante svar.

Hans-Jørgen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-07-04 20:58

On Sun, 4 Jul 2004 21:55:30 +0200, "Hans-Jørgen Sindholt"
<sindholt@FJERNESparadis.dk> wrote:

>Firewall - Norman - gjorde netop her søndag aften opmærksom,
>at *msnappau* gerne ville ind i maskinen.

"ind i maskinen"? Hvordan det?

>Naturligvis blev adgang nægtet.

Naturligvis?

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: én (og ikke een)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-07-04 00:31

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

> Firewall - Norman - gjorde netop her søndag aften opmærksom,
> at *msnappau* gerne ville ind i maskinen.

Jeg tror nu snarer at programmet vil ud, da det muligvis er et opda-
teringsprogram fra MSN (sandsynligvis til MSN toolbaren til IE).

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 05-07-04 10:12

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i
en meddelelse

> Jeg tror nu snarer at programmet vil ud, da det muligvis
er et opda-
> teringsprogram fra MSN (sandsynligvis til MSN toolbaren
til IE).

Hej, Peter Vendelbo Mikkelsen.

Mange tak for svaret, som jeg kunne bruge.
Et nærmere kig ind i de af Norman gemte regler viser,
at der er tale om et *udgående* program - netop
til opdatering.

Hans-Jørgen