Forhandlere af Magnussons hundefoder
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-07-04 19:41

Hej

Vi overvejer at skifte foder, når Siri engang skal gå fra hvalpefoder
til voksenfoder. Og vi overvejer Magnussons, fordi det lyder meget
fornuftigt. Men hvor køber man det henne i Danmark, helst nord for
Vejle?

Og er der nogen der har erfaringer eller ved hvad det koster, så vil
vi også gerne høre om det.

Og til dem der ikke ved det, så er Siri en newf.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 04-07-04 21:40

Hej Trine

Det er Svend Løwenkjær, Kennel Springcreek, 4400 Kalundborg, tlf. 59 56 12
10 der importerer foderet fra Sverige. Jeg kender ikke noget til kvaliteten,
men vil bare advare dig om, at det er hundepiller som er lige så hårde som
sten! Så med mindre din hund har bid som en pittbull, er det ikke sikkert at
hun gider at forsøge at tygge sig igennem dem. (Mine cockere orker
ihvertfald ikke - jeg fik engang en prøvepose.)

Jeg ved ikke hvad det koster, eller hvem der forhandler det - ring til Svend
og hør.

Venlig hilsen
Charlotte Eglin
www.candour.dk