HJÆLP - vores nabo skal af med alle deres ~
Fra : Kim V. Hansen

Dato : 04-07-04 18:44

Kære Gruppe

Vores kære naboer som ellers er områdets mest katte elskende familie, er
på grund af at deres søn er konstateret voldsomt allergisk overfor katte,
nødt til
at skille sig af med ALLE 6 katte......

De bor i et rækkehus i Ishøj på sjælland, og er naturligvis ulykkelige over
situationen.

Da jeg også er katte elsker, og selv har to af slagsen - nævnte jeg gruppen
her for
dem, og de gav mig lov at prøve herinde - da det er en 100% betingelse at
kattene havner det rigtige sted... Der er INGEN krav om at de skal afsted
samlet,
dog koster de af principielle årsager Kr. 100,- pr. kat.

Fra mine egne katte kan jeg berette at kattene er dygtige til at forsvare
deres terrirorium

Her lidt info om kattene : (JEG HAR DESVÆRRE INGEN BILLEDER)

Alle katte er almindelige HUSKATTE - jeg ved ikke hvad man kalder sådanne
race mæssigt.

1)
Navn : "Lorden"
Alder : 6 år
Køn: Hankat - Er Kastreret
Farve: Mørkebrun med striber
OBS: Kan IKKE være i lejlighed - skal være et sted hvor den kan komme ud

2)
Navn : "Garfield"
Alder : 5 år
Køn: Hankat - Er Kastreret
Farve: Rød med mørkere røde striber
OBS: Kan IKKE være i lejlighed - skal være et sted hvor den kan komme ud

3)
Navn : "Lynet"
Alder : 6 år
Køn: Hunkat - Er på P Piller
Farve: Grå med hvidt i hovedet, samt poter
OBS: Kan godt være indekat

4)
Navn : "Campari"
Alder : 3 år
Køn: Hunkat - Er på P Piller
Farve: Lys grå med striber, samt hvidt i hovedet, hals og poter
OBS: Kan godt være indekat

5)
Navn : "Bearnaise"
Alder : 3 år
Køn: Hankat - Er kastreret
Farve: Sort med lidt hvidt nederst på poterne
OBS: Kan godt være indekat

6)
Navn : "?????" (Ikke navngivet endnu)
Alder : Killing - 3 Mdr.
Køn: Hankat
Farve: Lys grå med hvidt på poterne
OBS: Kan godt være indekat

Generelt kan jeg oplyse at kattene er meget kælne, og fra naboen oplyses det
at kattene gerne overnatter i deres seng.

Som nabo kan jeg bekræfte at kattene har fået meget kærlighed og omsorg fra
en
erfaren kattefamilie.

Naboen er taget på ferie for ikke at skulle være med når kattene afhentes,
og hele
seancen styres af naboens søster. Afhentning skal derfor være indenfor de
næste
2-3 uger.

For at undgå at hun bliver ringet ned, bedes i kontakte mig på
kim(a)discjockey.dk
og erstatte (a) med et @

Jeg vil derefter give info videre til "administrator" og i aftaler
individuelt nærmere...

Jeg håber at nogle af jer herinde har hjerte og husrum til disse søde
katte - som desværre
skal "flytte" pga. uheldige omstændigheder.

M.v.h.

Kim Hansen
Nabo og Katte elsker

Fra : AEK