fjelmelding i firefox 0.9.1
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-07-04 15:26

jeg har importeret links fra internet explorer over i firefox, men når jeg
vælger en side i start/favorites og en hvilken som helst side får jeg en
fejlmelding der siger at windows ikke kan finde

www.hvadsomhelst.xx. Make sure you typed the named correctly. To search for
a file, click the start button, and then search

men siden åbnes godt nok - når browseren ER åben og jeg bruger foretrukne i
browseren er der ingen fejlmeldinger - kun fra
start/favorites/hvadsomhelst - jeg har haft firefox 0.8 og jeg tror at den
har husket indstillinger da jeg opdaterede for ie's foretrukne lå i firefox
da jeg installerede det - kan det være problemet?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-07-04 15:10

sniper_Nolight skrev:

> [...]
> at den har husket indstillinger da jeg opdaterede for ie's foretrukne
> lå i firefox da jeg installerede det - kan det være problemet?

Jeg havde nøjagtigt samme problem. Der er et registryfix til download. Efter
at have kørt det, har jeg ingen problemer med ovenstående mere.
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".

Fra : Anders Lund

Dato : 05-07-04 16:05

Karsten Jensen wrote:

> Jeg havde nøjagtigt samme problem. Der er et registryfix til download. Efter
> at have kørt det, har jeg ingen problemer med ovenstående mere.
> http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

Lækkert. Har også haft dette i et stykke tid, men jeg bruger aldrig
favorits, så jeg så det sjældent.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-04 18:03

> [...]
Efter
> at have kørt det, har jeg ingen problemer med ovenstående mere.

Great! - U da man! - takker