PHp script der viser webstatus
Fra : usenet

Dato : 04-07-04 14:31

På et tidspunkt var der her i gruppen et link til et script der kunne vise
status for et givent website.
Dvs. oppe tid mm. server data/størrelse.

Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning??!

Dan

---

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-07-04 14:36

On Sun, 4 Jul 2004 15:31:08 +0200, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote:

>På et tidspunkt var der her i gruppen et link til et script der kunne vise
>status for et givent website.
>Dvs. oppe tid mm. server data/størrelse.

Måske tænker du på phpSysInfo?
http://phpsysinfo.sourceforge.net/

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: én (og ikke een)

Fra : usenet

Dato : 04-07-04 14:41

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 4 Jul 2004 15:31:08 +0200, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote:

> Måske tænker du på phpSysInfo?
> http://phpsysinfo.sourceforge.net/

Takker, det var nemlig lige netop den jeg ledte efter.

Dan

---

Fra : usenet

Dato : 04-07-04 15:07

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> Måske tænker du på phpSysInfo?
> http://phpsysinfo.sourceforge.net/

Har du nogen ide om hvordan jeg får den til at køre? Jeg kan jo godt ftp den
og se siden via web, men den har ikke adgang til nogen data.
dvs. den viser intet.
Det må være noget med index.php?? Der er jo en eksisterende index.php og den
kan jeg jo ikke bare overskrive.

Any ideas??

Dan

---

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-07-04 16:45

"usenet" <usenet@pq.dk> wrote in

> Har du nogen ide om hvordan jeg får den til at køre? Jeg kan jo
> godt ftp den og se siden via web, men den har ikke adgang til
> nogen data. dvs. den viser intet.

Fordi dit webhotel er sat op så du kun kan læse dine egne data og
ikke kan kalde diverse system-programmer på serveren.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"