Hundehus
Fra : Smeagol

Dato : 04-07-04 11:35

Nogen der ved hvor man kan købe et hundehus til en 10 kg hund.
Hundens længde fra numse til snude = 55cm
Huset skal være pænt.

Sm

Fra : Anette

Dato : 04-07-04 12:17

Smeagol <ingen@dresse.pt.dk> wrote:
> Nogen der ved hvor man kan købe et hundehus til en 10 kg hund.
> Hundens længde fra numse til snude = 55cm
> Huset skal være pænt.

Hej Smeagol

Nu er "pænt" jo et vidt begreb - men dette synes jeg da ere et pænt
hundehus - men dyrt
http://www.granly-fuglecenter.dk/udstyr/varer.asp?kategori=Hundehuse

www.poda.dk er der 3 forskellige - i glasfiber - ikke så kønne,, synes
jeg, men vist brugbare.

Ellers er der mange byggemarkeder der sælger "gør det selv" hundehuse

/ Anette

Fra : Smeagol

Dato : 05-07-04 06:14

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg, men vist brugbare.
>
> Ellers er der mange byggemarkeder der sælger "gør det selv" hundehuse

Sm