Nogen der mangler en kat i NV, omkring Vib~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-04 10:12

Hej alle,

var lige ved bageren lige før. Ikke særlig langt derfra sad en kat der
var meget kælen, meget kontaktsøgende og virkede meget menneskevant.

Det slog mig lidt som pudsigt, fordi der i det område kun er opgange,
ikke steder (som jeg kender til) hvor den frit kan løbe ind og ud. Så
jeg tænkte der nok var en der manglede sådan en. Nu smider jeg lige et
indlæg her for en sikkerheds skyld

Jeg har vedhæftet billeder af katten. De er taget ved bageren på
Vibevej (nær krydset mellem Vibevej og Glentevej mener jeg det er).

Jeg har vedhæftet to billeder af katten. Det ved jeg godt man normalt
ikke gør i en non-binær gruppe, men...

Jacob

Fra : Henrik

Dato : 04-07-04 10:25

det ville nok hjælpe hvis du skrev HVOR i landet
henrik

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 10:34

Henrik wrote:
> det ville nok hjælpe hvis du skrev HVOR i landet
> henrik

Det er i København.

MVH

Tina

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-04 10:44

On Sun, 4 Jul 2004 11:25:10 +0200, "Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk>
wrote:

>det ville nok hjælpe hvis du skrev HVOR i landet

Hvor mange NV kender du rundt omkring landet, der har en Vibevej,
mester ?

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-07-04 12:21

Helt ærligt.... Tag dig sammen det er altså IKKE alle der er lokal kendt i
KBH vel :) Så svar lige lidt pænere en anden gang.

Og hvorfor skulle det ikke kunne ligge i Århus eller Ålborg ?? Der er du
måske også lokalkendt ????

Stine

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-04 16:15

On Sun, 4 Jul 2004 13:21:13 +0200, "Stine Frandsen"
<santippe@NOSPAMcity.dk> wrote:

>Helt ærligt.... Tag dig sammen det er altså IKKE alle der er lokal kendt i
>KBH vel :) Så svar lige lidt pænere en anden gang.

Hint, så du blinke-smileyen til sidst ?

Fra : Henrik

Dato : 04-07-04 13:34

> Hvor mange NV kender du rundt omkring landet, der har en Vibevej,
> mester ?
Odense - Århus - Ålborg - Kolding
blandt sikkert flere.....
henrik

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-04 16:16

On Sun, 4 Jul 2004 14:33:53 +0200, "Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk>
wrote:

>Odense - Århus - Ålborg - Kolding
>blandt sikkert flere.....

Søg på Krak... der er kun EN Vibevej der ligger i noget som helst der
hedder noget med NV. Og det er i postnummer 2400.

Derudover, hvis ikke "NV" ringer nogen klokker hos en, er indlægget
nok irrelevant for en.

Automatisk filterfunktion

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-07-04 10:39

> Jeg har vedhæftet to billeder af katten. Det ved jeg godt man normalt
> ikke gør i en non-binær gruppe, men...
>
> Jacob

Man kan ikke vedhæfte billeder til andre grupper end Binaer gruppen.

Held og lykke med at finde ejeren

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-04 10:46

On Sun, 4 Jul 2004 11:38:33 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote:

>Man kan ikke vedhæfte billeder til andre grupper end Binaer gruppen.

Ok.

Her er links til billederne:

http://jacob.fantastisk.net/kat/image_00006.jpg
http://jacob.fantastisk.net/kat/image_00007.jpg

De er ikke fantastiske, de er taget med en Qtek 2020.

Fra : Jane

Dato : 04-07-04 16:01

Jacob Saaby Nielsen skrev i <news:acife0h9m4ii6ia6dc2sfr40nvhlon8uqd@
4ax.com>:

> Det slog mig lidt som pudsigt, fordi der i det område kun er opgange,
> ikke steder (som jeg kender til) hvor den frit kan løbe ind og ud.

I weekenden havde jeg besøg af en veninde. Hun bor nu i hus
men før boede hun i opgang i København. Dengang havde hun kat.
Den havde ingen problemer med at gå på trapper og de skulle
bare huske at gå ned og se om den ville lukkes ind af og til,
for trods alt kunne den ikke låse døren op selv, og den havde
det fint med den løsning.

Det betyder altså ikke nødvendigvis at en kat ikke kan bo i
en opgang bare fordi den besøger bageren.

PS! Dine billeder er filtreret far fordi det ikke er en binær
gruppe så de er heldigvis slet ikke ankommet her. Det er godt
du har lagt et link istedet.

Jane
--
æbleskrog.dk