Skade på CV
Fra : Per H

Dato : 04-07-04 07:49

Jeg fik en skade på siden af cv i påsken. og vil høre hvor meget der
skal til før den er totalskadet.

Det er en wilk 500 deluxe og bulen er ca ½ meter lang og så dyb at
det indvendige beklædning er revnet på et stort stykke,

Jeg har fået af vide at siderne ikke kan reperes, men skal udskiftes
helt.

Jeg købte vognen for 40.000 kr sidste år. og vil have en magen til
igen.

Men får jeg en pose penge af forsikringen ( alm brand) eller en vogn i
samme gode stand? Og kan jeg forlange noget?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : S.B.

Dato : 04-07-04 09:35

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men får jeg en pose penge af forsikringen ( alm brand) eller en vogn i
> samme gode stand? Og kan jeg forlange noget?

Hej Per

Siden kan sagtens repareres.
Hos kvik-rep i Kruså kan de lave det så du ikke ville kunne se den har haft
en skade
Har lige haft min egen vogn der nede, og hvis ikke man vidste det, kan man
ikke se den er repareret.

Jeg har været yderst tilfreds med det job de har lavet, i hvert fald, ellers
var det en helt ny side med risiko for at den ville være utæt i samlingerne
bagefter

Søren

Fra : Per H

Dato : 04-07-04 09:49

On Sun, 4 Jul 2004 10:35:19 +0200, "S.B." <sfb(delete)@privat.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Siden kan sagtens repareres.
>Hos kvik-rep i Kruså kan de lave det så du ikke ville kunne se den har haft

Mon også de kan skaffe det indvendige sideparti?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : S.B.

Dato : 04-07-04 21:40

> Mon også de kan skaffe det indvendige sideparti?
>

> --
> Vh Per
>

> icq 8212837

du kan se deres hjemmeside her.

http://www.kvik-rep.com/

der er vist et tlf. nummer du kan ringe og snakke med dem på den side

Søren

Fra : Henrik

Dato : 05-07-04 20:47

Normalt kan den løsning ikke bruges på buler der er større end en gl. femmer
men sidepladen kan skiftes og indvendig kan man altid reparere fineren så
det ikke eller næsten ikke ses, en skade til ialt ca.20 kilo og den må
repareres op til handelsprisen så den behøver ikke at blive totalskadet men
idag vil forsikringsselskaberne gerne handle vognen af med folk for så at
sælge den på aktion over nettet det er en bedre forretning for dem.

mvh. Henrik