Bord til trip trap stol
Fra : SHM

Dato : 03-07-04 21:40

Vi har trip trap stole til vores børn, men jeg mangler ind i mellem at der
er et bord sat fast til når de selv skal spise, male, lege osv.
Derfor vil jeg høre om der er nogen, der har erfaring med at selv lave et
bord til stolen?
Eller har købt et, så jeg kan se/høre hvordan det bliver sat fast (det er
lidt for dyrt til vores pengepung).
Hilsen
Bente

Fra : Nicholai

Dato : 04-07-04 16:02

Hej Bente

Jeg har et - købt i babysam, tror dog ikke de laves mere, men hvis du gerne
vil kan jeg da tage et par billeder og maile til dig ?

der sidder nogle specielle plast kroge på det som hænger på ryglænet

Nicholai

Fra : SHM

Dato : 04-07-04 21:03

Jeg vil være meget taknemlig hvis du vil sende mig nogle fotos, for jeg
tror evt. min svigerfar selv kan lave bordet ud fra nogle fotos.

Med venlig hilsen

Bente