Kirk Delta manual (1. generation)
Fra : Sørensen

Dato : 03-07-04 17:09

Jeg har fået en Kirk Delta af De første der kom der sidder nogle omskiftere
under Venstre låg som hedder A,C,E og F, hvad mon De er til ??.

vh.
Sørensen

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-07-04 22:53

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået en Kirk Delta af De første der kom der sidder nogle
omskiftere
> under Venstre låg som hedder A,C,E og F, hvad mon De er til ??.

Frit fra hukommelsen mener jeg de to første er til at tilpasse telefonen til
bylinien. Prøv at skifte om på disse under samtale.

De to sidste mener jeg er til at justere ringetone og niveau.

MVH
Kent Glerup

Fra : Sørensen

Dato : 04-07-04 00:44

"Kent Glerup" skrev >
> [...]
> bylinien. Prøv at skifte om på disse under samtale.
>
> De to sidste mener jeg er til at justere ringetone og niveau.

Tak for info.

vh.
Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-04 09:15

Sørensen skrev:

> Jeg har fået en Kirk Delta af De første der kom der sidder nogle
> omskiftere under Venstre låg som hedder A,C,E og F, hvad mon De er
> til ??.

A: "Toneringer lydbillede: 1=Normale toner, 0=Lave toner, hurtig skift,
2=Lave toner, langsom skift"

C: "Toneringer lydstyrke. Hvis De ikke vil forstyrres og ønsker helt at
afbryde toneringeren, stilles skrue "C" på "0"".

E: Afbrydelse (2) og genetablering (1) af "Kvik Kald".

F: "Tilpasning af samtalekvalitet. Under omstillingsanlæg anvendes
typisk "0" eller "2""".
Hans

Fra : Sørensen

Dato : 04-07-04 14:45

Hans skrev

> [...]
>
> E: Afbrydelse (2) og genetablering (1) af "Kvik Kald".
>
> F: "Tilpasning af samtalekvalitet. Under omstillingsanlæg anvendes

Tusinde tak Hans, denne nøjagtige beskrivelse er printet ud

Hvis Du har tid og mulighed vil Du måske forklare hvordan "kvik Kald"
virker ?, er det bare De 9 kortnumre ??

Venlige Hilsner
Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-04 16:32

Sørensen skrev:

> Tusinde tak Hans, denne nøjagtige beskrivelse er printet ud

Velbekomme!

> Hvis Du har tid og mulighed vil Du måske forklare hvordan "kvik Kald"
> virker ?

Hvis du smider din mailadresse på mitefternavn@pc.dk , kan jeg skanne
brugsanvisningen (4 A4 ark) ind og sende den til dig.
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-04 17:51

Hans Paulin skrev: