Gamle nødblus
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-07-04 17:02

Her ryddet op i kassen med nødblus. Hvor smider man de gamle hen ??
Skraldespanden er vel ikke sagen ....

/Bjarke

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Sven Fafner

Dato : 03-07-04 18:13

On Sat, 3 Jul 2004 18:02:26 +0200, "Bjarke Christensen"
<BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> wrote:

>Her ryddet op i kassen med nødblus. Hvor smider man de gamle hen ??
>Skraldespanden er vel ikke sagen ....

Du kan aflevere dem på nærmeste politistation.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Carsten Holck

Dato : 03-07-04 21:06

Heldigvis fandt Bjarke Christensen <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk>
tastaturet og skrev i news:cc6lan$n9b$1@news.cybercity.dk:
> Her ryddet op i kassen med nødblus. Hvor smider man de gamle hen ??
> Skraldespanden er vel ikke sagen ....

Man tager dem med - som suplement til nye - det kunne være de virkede.
Imo skal de være *meget* gamle ( 3x stemplet levetid) før jeg ville smide
dem ud.

/carsten

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-07-04 22:59

Gør jeg allerede, men nu har jeg over 20 og de ældste er fra 80 og 84, så

/Bjarke

Fra : Carsten Holck

Dato : 04-07-04 08:17

tastaturet og skrev i news:cc7a6b$1asd$1@news.cybercity.dk:
> Gør jeg allerede, men nu har jeg over 20 og de ældste er fra 80 og
> 84, så .....

Jo så skulle der da være en chance for at du bliver fundet, også i Køge bugt

Kasseret fyrværkere har en EAK kode (affaldskode) 16 04 02 00,
så mon ikke din kommune har en "farligt affald" indsamling.
Flere steder vil man ikke dog modtage det på genbrugspladserne.

Iøvrigt tror jeg ikke der sker noger ved at det ryger med på forbrændingen -
selv en gasflaske kommer i ovnen engang imellem.

/carsten