unlock siemens mc60 look
Fra : lexmandk

Dato : 03-07-04 16:34

kan man unlocke en siemens mc60 uden kabel??

Fra : Ham selv

Dato : 03-07-04 16:54

Ja der er flere udenlandske sider hvor man kan få genereret en kode til at
åbne den med?

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : finn38

Dato : 05-07-04 13:13

"lexmandk" skrev d. 03-07-04 16:34 dette indlæg :
> kan man unlocke en siemens mc60 uden kabel??
PER SØRENSEN???HAR DU EET PAR ADRESSER PÅ NETTET HVOR JEG KAN FINDE
KODER TIL AT UNLOCKE MIN SIEMENS MC &= SÅ VIL JEG BLIVE GLAD-)

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 13:48

Hvis du har et datakabel så har jeg fundet et program der har låst min
egen nye mc60 op.

Fra : Ham selv

Dato : 13-07-04 15:53

Og hvad hedder det program?

--

newssa2ttwu4se3q8x@pop3.mail.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 17:27

Zippet hedder det MC60TOOL

Filen indeholder en fil der hedder mc60.exe og en txt fil.

Den zippede version fylder 27kb