Emma Fik Killinger!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-07-04 16:28

HEhehh

JAAAAAAAAA HUUURRRRRAAAAAA

Emma fik 4 HVIDE norske skovkillinger...de er SÅÅÅÅÅÅ søde...

Hvis i vil se dem kan i kigge ind på min hjemmeside...

www.dk-skindbjerg.dk

Randi Skindbjerg Jørgensen

Fra : M&M's mor

Dato : 03-07-04 17:03

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev i en meddelelse news:40e6d00b$0$290$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Emma fik 4 HVIDE norske skovkillinger...de er SÅÅÅÅÅÅ søde...
>
> Hvis i vil se dem kan i kigge ind på min hjemmeside...

Ej hvor er de fine, tillykke!!!*smil*

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Sara

Dato : 03-07-04 19:34

On Sat, 3 Jul 2004 17:27:34 +0200, "Randi Skindbjerg Kristensen"
<randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote:

> [...]
>
>Emma fik 4 HVIDE norske skovkillinger...de er SÅÅÅÅÅÅ søde...
>
>Hvis i vil se dem kan i kigge ind på min hjemmeside...

Tillykke med de små :)

Forresten så kan andet end forsiden ikke ses med Mozilla. Får kun
kildekoden frem og ikke andet.

Sara

Fra : Lotte M

Dato : 03-07-04 20:37

Sara <sara@cedar-rapids.net> skrev:

>Tillykke med de små :)

Også herfra

>Forresten så kan andet end forsiden ikke ses med Mozilla. Får kun
>kildekoden frem og ikke andet.

Jeg kan heller ikke se andet end forsiden i Firefox, det går bedre i
Opera, selv om det ser noget sært ud - øv, øv....
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk & http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=432

Fra : Charlotte A.

Dato : 06-07-04 13:39

Hej Randi

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev i news:40e6d00b$0$290$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Emma fik 4 HVIDE norske skovkillinger...de er SÅÅÅÅÅÅ søde...
>
> Hvis i vil se dem kan i kigge ind på min hjemmeside...

Tillykke - hvor er de bare absolut bedårende

--
KH
Charlotte A