Er SP1nødvending
Fra : Anders Nielsen

Dato : 03-07-04 13:30

Hej,
Hvis jeg vil bruge en anden browser end IE er SP1 så en fordel at hente.
30-40gb på alm moden tager jo evigheder. Ifølge hvad jeg har læst gør den
det også temmelig besværligt/umuligt at fjerne andre programmer..
Hilsen Anders

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-07-04 13:44

Anders Nielsen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> [...]
> 30-40gb på alm moden tager jo evigheder. Ifølge hvad jeg har læst gør den
> det også temmelig besværligt/umuligt at fjerne andre programmer..

Ja du bør hente den. Selv om du bruger en anden browser vil du stadigvæk
have IE liggende og den vil stadigvæk være sårbar. I øvrigt indeholder SP1
også andre opdateringer der ikke direkte knytter sig til IE.
Den fylder så også tilgengæld kun 30-40 Megabyte og ikke 30-40 Gigabyte.
Alternativt kan du prøve at kigge på om den ikke ligger på den CD der følger
med Alt Om Data eller tilsv.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"I was Sir Hump-a-lot riding my Guineverre"
-- Alan Ruck as Stuart Bondek in 'Spin City'

Fra : Fritz Bach

Dato : 03-07-04 14:03

Anders Nielsen <kargaard@vip.cybercity.dk> skrev:
> [...]
>end IE er SP1 så en fordel at hente.
>30-40gb på alm moden tager jo
>evigheder. Ifølge hvad jeg har læst gør den
Hej Anders Jeg har brugt SP 1 i lang tid. Den fungere fint og
laver ingen problemer tvært imod.Den fylder kun 30 mb ikke gb Den
giver slet ingen problemer ved afinstallering. Hilsen FritzDK

Fra : Michael Witting

Dato : 03-07-04 15:06

> [...]
> 30-40gb på alm moden tager jo evigheder. Ifølge hvad jeg har læst gør den
> det også temmelig besværligt/umuligt at fjerne andre programmer..

Hej Anders

Du kan bestille en opdaterings-CD hos Microsoft. Der er ca. 3 ugers
leveringstid.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;833242

/Michael