firewalls
Fra : jan

Dato : 03-07-04 09:01

Hej

Jeg har xp home + Avast. Bruger xp firewals

Kan jeg bruge Tiny Personal Firewall .......samtidig ??

XP er fuld opdateret Avast er fuld opdateret.
Fik en trojans virus, men udefra var oplysningeren kun at styresystem er ms
og jeg bruger ´Ms- i 6,0 men Virusen ville gerne have mig til at installere
noget "sikkerhed udefra" noget som jeg ej har installet. Så er der et hul
jeg ikke har dækket ind ud over fejl 40 ??

Er der nogle indstillinger i xp som jeg mangler at sikre mig ?? f:eks hvis
jeg sætter sikkerheden for høj kan jeg ej se DR-hjemmeside, så det har jeg
opgivet.

H jan
svar i gruppe fejl i email adress

Fra : Christian Andersen

Dato : 03-07-04 10:01

jan wrote:

> Er der nogle indstillinger i xp som jeg mangler at sikre mig ?? f:eks hvis
> jeg sætter sikkerheden for høj kan jeg ej se DR-hjemmeside, så det har jeg
> opgivet.

Overvej hvor stor nytte en firewall egentlig gør, hvis du bliver nødt til
at gå på kompromis med sikkerheden for at udføre helt normale handlinger.

Følg opskriften i nedenstående pdf-fil og du kan helt undvære en
firewall.

http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester.pdf

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!