Foldud-menu
Fra : Mark Jespersen

Dato : 02-07-04 22:50

Hej NG.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at lave en foldud-menu? -
noget i stil med den som Microsoft har på deres hjemmeside:
http://www.microsoft.com/danmark/ eller
http://www.microsoft.com/danmark/mbs/losninger/c5_c5-1.asp

Link nr. 2 er det samme, blot med flere undermenuer.
Jeg søger koden til en foldud-menu, men jeg er ikke en ørn til
JavaScript eller JScript, så hvis du kan fjerne alt det
overflødige i koden, vil jeg blive meget glad. Altså bare den
helt basale kode til en foldud-menu.
Det vil være et plus, hvis der også er mulighed for at lave
undermenuer til undermenuerne

Mvh. Mark.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mark Jespersen

Dato : 02-07-04 22:53

> noget i stil med den som Microsoft har på deres hjemmeside:
> http://www.microsoft.com/danmark/ eller
> http://www.microsoft.com/danmark/mbs/losninger/c5_c5-1.asp
>
> Link nr. 2 er det samme, blot med flere undermenuer.

Lige en tilføjelse: Microsofts sider er bygget op vha. tabeller.
Jeg søger en foldud-menu, som også fungerer uden en tabel. Men
layout'et er ca. det jeg mener, bare det også virker uden
tabeller.

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 02-07-04 23:38

Mark Jespersen wrote:

> [...]
> Jeg søger en foldud-menu, som også fungerer uden en tabel. Men
> layout'et er ca. det jeg mener, bare det også virker uden

Tag et kig på Martin Hintzmanns mhaList.
http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/

--
Claus Abildgaard Christensen
http://abildgaard.de/

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 03-07-04 10:32

> Tag et kig på Martin Hintzmanns mhaList.
> http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/

Eller kig på www.htmldog.com og kig efter suckerfish dropdowns eller
sons of suckerfish! (minimal javascript til IE, men fungerer uden til
gecko engine eller moz/firefox)
Jeg har prøvet dem i IE 6, firefox 0.9.1, opera 7.51

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 04-07-04 10:42

Mark Jespersen skrev:

> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at lave en foldud-menu?

Dette kunne være et godt bud:

http://devedge.netscape.com/viewsource/2003/devedge-redesign-js/

Kim
--