Her styrer Svedske!
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-07-04 21:45

Fredag aften. Vi slænger os i hver sin sofa og konstaterer, at der ikke er
noget i fjernsynet, vi gider se - vi slukker og sætter os til at læse bog og
sende sms'er.
Lidt efter starter kassen sørme alligevel.... for Svedsken troner oven på
fjernbetjeningen i sofahjørnet. Da vi vil lirke den fra hende, lægger hun
venligt, men bestemt en pote over den.
Sådan, så kan I lære det, slaver! Her styrer Svedske!

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 22:28

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> venligt, men bestemt en pote over den.
> Sådan, så kan I lære det, slaver! Her styrer Svedske!

*LOL*

Vi TROR det er os der bestemmer. *G*

Andy har på blot en måned opdraget på mig. Af legetøj er det _kun_ hvide mus
der rasler, der duer som legetøj. Alle andre mus smider han ud af vinduet...
Og andet legetøj går i ét med gulvtæppet for ham.

Tina

Fra : Pia Nave

Dato : 02-07-04 22:50

Tina wrote:

> Af legetøj er det _kun_ hvide mus der rasler, der duer som legetøj.
> Alle andre mus smider han ud af vinduet...
>
> Tina

*LOL*
Hos os er det lige omvendt: Det er absolut _kun_ de grå mus der duer her
- og de skal selvfølgelig også helst rasle! De hvide er Amigo
fuldstændig ligeglad med....intet kunne være ham mere ligegyldigt
Hvor er det egentligt underligt.......??
Nå, man bliver sk* nok bare sindsyg for tid, hvis man begiver sig af med
at begynde og _prøve_ at forstå de underlige kræ

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 23:41

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nå, man bliver sk* nok bare sindsyg for tid, hvis man begiver sig af med
> at begynde og _prøve_ at forstå de underlige kræ

Hahahaha, de er skøre, de katte

Min anden kat, Mis, der nu bor hos min mor, skal bare have en pose
matatormix, så har han legetøj til en god uges tid Utroligt, hvad han
kan få ud af lakridsæg, labre larver og røde vingummier. Resten af indholdet
piller han ikke ved, så det kan man godt få lov til at spise uden anklagende
blikke.

Tina

Fra : Jane

Dato : 03-07-04 05:45

Pia Nave skrev i <news:40e5d839$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk>:

> - og de skal selvfølgelig også helst rasle!

Vær i bare galde for de ikke skal rasle på "en bestemt måde"
for de glor så underligt på mig i butikkerne når jeg er nødt
til at tage hver eneste mus op og rasle med en for at se om
den lyder cirka som den "gode" herhjemme (i det mindste i
menneskeører for endnu har jeg vist ikke gættet rigtigt
ifølge katten).

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Helle

Dato : 03-07-04 06:20

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message

> [...]
> den lyder cirka som den "gode" herhjemme (i det mindste i
> menneskeører for endnu har jeg vist ikke gættet rigtigt

Hvor køber I de raslemus henne? vi har ledt og ledt! Vi har kun én raslemus
(grå) og kan ikke opdrive dem der kan rasle mere. Den eneste vi har mangler
halen, har været i vaskemaskinen og i madskålen så den er efterhånden ret
slidt
Kan de købes et sted på nettet (er fra Sydfyn)

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-04 11:19

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> slidt
> Kan de købes et sted på nettet (er fra Sydfyn)

Jeg køber dem hos de lokale dyrehandlere... De ligger bare og ligner alle de
andre små mus, men de rasler

De er som regel i nogle store, gennemsigtige plastikbøtter. Jeg giver 25 kr.
for tre styk.

Sig til, hvis jeg skal købe nogle for dig, og sende til sydfyn.

Tina
wunjo@webspeed.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 05-07-04 10:30

Helle <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev:

>Hvor køber I de raslemus henne? vi
>har ledt og ledt!

Hvis der er/kommer kræmmermarked i nærheden af dig, var det måske
et forsøg værd. Har selv lige købt en håndfuld af "de rigtige"
raslemus på kræmmermarked (dyretilbehørs-bod) til 5 kr. stk. Jeg
kom også til at købe en "ost". Det er sådan en trekantet kasse med
en masse huller og beklædt med plys, og indeni er der to bolde med
bjælder i. Stoooor succes! Heldigvis kan boldene godt lirkes ud og
gemmes, så der er mulighed for at redde nattesøvnen .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Crazy Camilla

Dato : 08-07-04 17:06

"Helle Frederiksen (slet H6PKD)" <hf@H6PKDdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bjælder i. Stoooor succes! Heldigvis kan boldene godt lirkes ud og
> gemmes, så der er mulighed for at redde nattesøvnen .

EN OST?????

Hold da op du fik mig til at grine!

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : M&M's mor

Dato : 03-07-04 14:22

> [...]
> venligt, men bestemt en pote over den.
> Sådan, så kan I lære det, slaver! Her styrer Svedske!

....ooOoo... sé, det er en kat, der har forstået hvordan alting hænger sammen
*griner højlydt og nikker genkendened til situationen, for dén Svedske har
altid været....umanerlig bestemmende og ...uimodståelig påståelig*

Hilsen til remote-dronningen og hendes slave fra M&M's mor Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/