flyt fra form1 til form2
Fra : Brian Emilius

Dato : 02-07-04 21:16

Hej NG

Hvordan flytter jeg select-data fra en form i en modeless-dialogboks til et
textarea i en form på den side der åbner dialogboksen?
Jeg er ikke helt frisk til javascript, så bær venligst over med mig, hvis
jeg stiller dumme spørgsmål

--
Venlig hilsen | <http://emilius.dk>
Brian Emilius | Emilius Consult designer Internettet

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-07-04 23:47

Brian Emilius wrote:

> [...]
> til et textarea i en form på den side der åbner dialogboksen?
> Jeg er ikke helt frisk til javascript, så bær venligst over med mig,

Det er bestemt ikke noget dumt spørgsmål. Jeg kan desværre ikke give den
endelige løsning, Kun et hint om en retning at gå (jeg er ikke selv for
skrap til javascript):

Kan du få form1 til at lægge en cookie hos brugerne? i så fald kan du få
form2 til at tjekke eksistensen af denne cookie, læse den og indsætte data
fra den det ønskede sted.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Brian Emilius

Dato : 03-07-04 10:41

> Kan du få form1 til at lægge en cookie hos brugerne? i så fald kan du få
> form2 til at tjekke eksistensen af denne cookie, læse den og indsætte data
> fra den det ønskede sted.

Jeg har desværre brug for endnu mere udpensling end ovenstående
Jeg kan godt sende cookies, det er ikke noget problem, men jeg aner simpelt
hen ikke hvordan man indsætter noget data i et textarea ved at trykke på en
knap eller lign.

Fra : Daniel Overby

Dato : 03-07-04 15:00

> [...]
simpelt
> hen ikke hvordan man indsætter noget data i et textarea ved at trykke på

For at indsætte tekst i et textarea skal du bruge innertext. Søg på google,
der kan du finde vejledning og eksempler.

- Daniel