Hornfisk i Østjylland/mols
Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 05-05-01 18:23

Hej folkens !

Er der nogen der ved om der er set/fanget hornfisk omkring østjylland eller
mols ?

Hilsen
Jesper Matthiesen
http://www.annoncemarkedet.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-05-01 13:52

Jesper Matthiesen wrote:
> Er der nogen der ved om der er set/fanget hornfisk omkring østjylland eller
> mols ?

Der er fanget enkelte på Fornæs, og flokke er observeret i Ebeltoft Vig

Venlig hilsen
Alex Linaa

--
http://belone.linaa.com -Se hvor langt hornfisken er nået (Indmeld selv)
http://multe.linaa.com -Hvor er multen nået til? (Indmeld selv)

Fra : Alex Linaa

Dato : 09-05-01 11:51

Storfangst ved Katholm på Djursland
Odense fjord er kommet med
Flokke af hornfisk i Storebælt

Venlig hilsen
Alex linaa

Fra : Dennis Christensen

Dato : 13-05-01 10:45

Hejsa

Der er fanget hornfisk nede omkring Juelsminde

Fra : -- Kent --

Dato : 13-05-01 14:15

On Sun, 13 May 2001 11:44:42 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Dennis
Christensen wrote:

<klip>

Der var rigtigt mange hornfisk i (Limhamn), och lige syd for (Klagshamn),
Malmø idag. Mange og store.

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 13-05-01 19:08

Ja det beror på var man stod. Jag var med i horngäddetävligen och bortåt D
sektionen (höga nummer) hade vinnaren 4 fiskar i påsen. Totalsegern fick en
kille som fångade 19 fiskar. Var du med, Kent?
Mvh Henric

Fra : -- Kent --

Dato : 13-05-01 21:29

On Sun, 13 May 2001 18:08:01 GMT in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Henric
Blomqvist wrote:

> [...]
>sektionen (höga nummer) hade vinnaren 4 fiskar i påsen. Totalsegern fick en
>kille som fångade 19 fiskar. Var du med, Kent?

Nej. Jeg fiskede i Klagshamn fordi jeg kan slet ikke li' fiskekonkurrenser.

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 13-05-01 23:07

Inte jag heller - längre
Min första tävling någonsin. Kommer inte att deltaga i liknande tävlingar
igen tror jag.
Kanske om det är mindre folk och mindre slumpartad tävlingsform.
/H