Kildekode til forum
Fra : Tim Lassen

Dato : 02-07-04 16:03

Hejsa

Er der nogen her der kan anbefale et php forum med gratis kildekode?

Mvh.
Tim

Fra : Tim Lassen

Dato : 02-07-04 16:29

"Tim Lassen" <tim_lassen2003@yahoo.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen her der kan anbefale et php forum med gratis kildekode?
>
> Mvh.
> Tim

Hmm, det var måske lidt kringlet formuleret :)

Jeg søger en klump kildekode jeg kan bruge til at klappe et bruger forum op
på en webside hurtigt.

Mvh.
Tim

Fra : Christian Hjort

Dato : 02-07-04 16:35

Tim Lassen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hejsa
>
> Er der nogen her der kan anbefale et php forum med gratis kildekode?

phpbb.com

Eller http://www.s2a.dk/source_show.asp?id=361 Som bliver mere og
mere udbredt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 02-07-04 17:27

> [...]
> Hejsa
>
> Er der nogen her der kan anbefale et php forum med gratis kildekode?

Jeg ved at der flere steder anvendes Phorum (http://phorum.org/). Bla. Zend
(dem der gør en del i PHP) bruger den på
http://zend.com/phorum/list.php?num=3.

- Jesper Holgersen

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 06-07-04 10:24

--
excuse of the day : The electrician didn't know what the yellow cable
: was so he yanked the ethernet out.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Tim Lassen

Dato : 07-07-04 12:37

Mange tak for svarene. Jeg valgte phpbb og det er da imponerende let at gå
til :)