Web10 og Frontpage
Fra : Sybil

Dato : 02-07-04 12:03

Er der nogen her der har løsningen på upload via FP til Web10's servere ?
De har skiftet nogen logins eller passwords, og ikke gidet informere deres
kunder.
Kai

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-07-04 17:16

Så må du jo kontakte dem. Vi er ikke clairvoyante her, så har ingen
mulighed for at finde ud af dit password.

Fra : Sybil

Dato : 02-07-04 18:21

> Så må du jo kontakte dem. Vi er ikke clairvoyante her, så har ingen
> mulighed for at finde ud af dit password.

Det har jeg selvfølgelig gjort, men de svarer ikke.
Deres eget forum indikerer også at mange andre har forsøgt at kontakte dem
uden svar.
Jeg fandt en tråd hvor der stod noget om at der bare var add'ed noget til
login, og håber at nogen ved hvad det er.
Kai

Fra : KP

Dato : 07-07-04 19:07

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg fandt en tråd hvor der stod noget om at der bare var add'ed noget til
> login, og håber at nogen ved hvad det er.

Jeg ved ikke om du modtog mailen jeg sendte
til dig.jeg mener at du skal skrive::
talkactive\ og derefter web og hvad nummer du end har.
Det er den eneste ændring.
Hilsen kim

Fra : Sybil

Dato : 07-07-04 21:14

Hej.
> Jeg ved ikke om du modtog mailen jeg sendte
> til dig.jeg mener at du skal skrive::
> talkactive\ og derefter web og hvad nummer du end har.
> Det er den eneste ændring.
> Hilsen kim

Hej Kim.
Jo tak, jeg modtag den, glemte bare at skrive tak til dig, undskyld.
Det virker stadig ikke, og nu har jeg skrevet til supporten at jeg er ved at
miste tålmodigheden med deres manglende svar, så nu må vi se om de orker at
få det til at virke og informere deres kunder når de laver ændringer, eller
om jeg skal have et nyt webhotel.
Kai

Fra : KP

Dato : 07-07-04 21:23

> [...]
at
> få det til at virke og informere deres kunder når de laver ændringer,

De er ikke så hurtige inde ved web 10.
Du er sikker på at du lavede denne rigtigt \
Da jeg skulle lave min om havde jeg store problemer
da jeg kom til at lave denne /
Hilsen kim

Fra : Sybil

Dato : 08-07-04 14:56

> Du er sikker på at du lavede denne rigtigt \
> Da jeg skulle lave min om havde jeg store problemer
> da jeg kom til at lave denne /

Den fejl lavede jeg også, men det var ikke det.
Fik besked fra supporten i nat at han godt nok havde nedlagt mit unix-hotel
men først nu havde oprettet mit win-hotel med talkactive\jkgdfgsdfgsfhg som
login.
Tak for hjælpen.
Kai

Fra : Is

Dato : 10-07-04 21:45

> [...]
unix-hotel
> men først nu havde oprettet mit win-hotel med talkactive\jkgdfgsdfgsfhg

Jeg skiftede sidste sommer pga dårlig service fra web10, og det var tit det
ikke virkede (synes jeg)

men pris og service hænger nok lidt sammen !

--
Venlig hilsen
Erik Isager