Lille affaldskat - HJÆLP (gode råd ønskes ~
Fra : M&M's mor

Dato : 02-07-04 11:37

Ja, sådan kan det gå, på vej hjem fra mine høns, fandt jeg så en lille
kattekilling, der spænede rundt i vejkanten ved nogle marker.
(adresse: Vindrosen, 4760 Vordingborg)

Dyrlægen vurderer den til at være 5-6 uger.
Den sødeste lille ting, men det synes Miver og Mulle jo naturligvis ikke, så
den bliver nu anbragt i pleje hos en veninde, indtil jeg får fat i Inges
kattehjem...

Eller er den for lille? Jeg er jo ikke vant til SÅ små katte...så jeg ved
ikke hvad der er bedst for den lige nu og her???

Er Inges kattehjem den bedste løsning, eller er der andre forslag?????

Der ligger billeder af hende på min hjemmesiden:
http://hei.homepage.dk/frida.html

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 02-07-04 12:15

"M&M's mor" <z@nospam.invalid> wrote in message
> [...]

> http://hei.homepage.dk
> http://høns.dk
> Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)

Kiggede lige på billederne. Har den pels der er kortere i nogle pletter? og
de der småskrammer? ... det er vel ikke ringorm?
Tænker selvfølgelig på dine andre katte.

Synes at den ser ældre ud end 5-6 uger, dog noget medtaget....

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : M&M's mor

Dato : 02-07-04 13:33

Fra : M&M's mor

Dato : 02-07-04 13:36

> [...]
> Tænker selvfølgelig på dine andre katte.
>
> Synes at den ser ældre ud end 5-6 uger, dog noget medtaget....

Jo, den er lidt medtaget og bange og dyrlægen hár kikket på den , og hun
nævnte ikke noget med ringorm. Den er ikke sammen med mine andre katte...så
ville den blive flået i løbet af nul-komma-dut :o
Jeg håber da den er ældre end 5-6 uger, det ville klart være til dens
fordel, men igen, det var dyrlægens bud.
Den har lidt pjusket pels...men nu kommer den så på Inges Kattehjem i
Næstved på mandag, så kikker en dyrlæge jo på hende igen :)
Hilsen Heidi

Fra : M&M's mor

Dato : 03-07-04 17:04

Killingen har her lørdag aften fået et nyt hjem hos Anita i Ørslev ved
Vordingborg. Dejligt at erfare at der er mennesker der står klar til at
hjælpe de små væsner, der har brug for det :)))

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi