HP4100C - driver (scanner)
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-05-01 18:13

Hejsa!

Jeg har en HP4100c scanner stående, og kan selvfølgelig ikke finder
driveren til den - Windows 98SE.

Jeg kiggede et smut forbi www.hp.com - men man kan dælme ikke download
drivere til HP4100c der, man skal bestille en CD :( Det er jeg
selvfølgelig helst fri for - så hvis nogle ligger inde med drivere,
eller ved hvor de kan hentes - så bliver jeg glaj' :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Jonas

Dato : 05-05-01 23:15

Hej

Kik i NG 0.test under Lasse!

Jonas

Fra : Jonas

Dato : 05-05-01 23:19

<laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]

Kik i NG 0.test Subject: Lasse

Jonas

Fra : Jonas

Dato : 05-05-01 23:33

On Sun, 06 May 2001 00:19:04 +0200, "Jonas"<jonas@nomail.com>
wrote:

> [...]

Jeg var lidt for hurtig med 0.test - det lykkedes ikke. Hvis jeg
får en mail-adresse, så har jeg den.'

Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-05-01 01:19

Jonas skrev:

>Jeg var lidt for hurtig med 0.test - det lykkedes ikke. Hvis jeg
>får en mail-adresse, så har jeg den.'

laxxe@nospam.dk kan du sagtens sende til, så når den frem. Hvor stor
er filen? Jeg ved ikke lige hvor store filer WOL tillader over mail.
[det er dem der har nospam.dk]

[hvad er 0.test?]

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jonas

Dato : 06-05-01 08:03

On Sun, 06 May 2001 02:19:05 +0200, Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]
401Kb

En nyhedsgruppe til testbrug

Jeg prøver at sende den direkte.