Hobby raket - hvor kan de købes?
Fra : Max

Dato : 02-07-04 06:16

Er her nogen som ved hvor hobby raketter kan købes ligesom den her:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBVG3&P=7

De vil nemlig ikke sende en til mig.

/Max

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-07-04 09:30

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> De vil nemlig ikke sende en til mig.

Prøv at tage en snak med gutterne her.

De kan måske hjælpe dig videre:

http://www.aviatorsmodelflyvere.dk/C1256DC600667B3A/0/E2664AAA783AB898C1256E980038A5F7?open

Hr. Bjørn

Fra : jonas w

Dato : 09-08-04 22:14

Max wrote:

> Er her nogen som ved hvor hobby raketter kan købes ligesom den her:
> http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBVG3&P=7
>
> De vil nemlig ikke sende en til mig.
>
> /Max

Kan ikke lade være med at spørge: Hvad vil du da også med en raket, der
ikke alene er brandfarlig, men ikke engang kan flyve?
("Flammable, cannot be shipped via Air")
;-j

Fra : Jonas Alexander Lars~

Dato : 11-08-04 11:12

jonas w <jw1999_ignore@webspeed.dk> wrote in message news:<4117e917$0$260$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Kan ikke lade være med at spørge: Hvad vil du da også med en raket, der
> ikke alene er brandfarlig, men ikke engang kan flyve?
> ("Flammable, cannot be shipped via Air")
> ;-j

Knold... hehe... Cannot be shipped via Air betyder at den ikke kan
sendes med luftpost...

Men hvad skal du med sådan en raket??