Simpel mobil der kan tjekke mails
Fra : JJ

Dato : 02-07-04 05:57

Hej

Skal hjælpe kæresten med at finde en ny mobil.

Kravene er at den ikke skal være alt for stor og at man skal kunne
tjekke emails fra den.

Min 6230 er et godt bud, men hun synes designet ligner en
fjernbetjening.

Nogen forslag?

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 06:32

> [...]
> tjekke emails fra den.
>
> Min 6230 er et godt bud, men hun synes designet ligner en

Hvis ikke hun har brug for andet end du skriver vil jeg sige SE T68i eller
T610. Begge har email, og T68i er desuden meget lille, og har lang
batteritid.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : JJ

Dato : 02-07-04 08:06

On Fri, 2 Jul 2004 07:31:40 +0200, "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos
dailyrush.dk> wrote:

>T68i

På edbpriser rakker mange den ned for hastighed i menuerne. Er det
korrekt?

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-04 09:29

> På edbpriser rakker mange den ned for hastighed i menuerne. Er det
> korrekt?

Både og. Det er ikke den hurtigste, men heller ikke den langsomste. Jeg
havde ingen problemer med menuen i det halve år jeg havde min. Dog kan den
være langsom til SMS (ihvertfald i forhold til Nokia).

Fra : MigSelv

Dato : 02-07-04 09:21

Din mailbox er fuld...
- Har lige fået en mail retur fra dig af....

/MigSelv

Fra : JJ

Dato : 02-07-04 10:31

On Fri, 2 Jul 2004 10:20:56 +0200, "MigSelv"
<dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

>Din mailbox er fuld...

Checker aldrig den mail. Bruges kun til usenet.

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-07-04 11:07

JJ wrote:

> Checker aldrig den mail. Bruges kun til usenet.

Så ret den til peak@ofir.invalid, på den måde slipper diverse
mailservere for at bruge båndbredde på at forsøge at sende til dig
(.invalid bliver ikke afsendt) og ofir slipper for at bruge
harddiskplads på at gemme mails for dig.

--
Hygge..
Thomas

Fra : JJ

Dato : 02-07-04 11:33

On Fri, 02 Jul 2004 12:07:29 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Så ret den til peak@ofir.invalid

OK

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-07-04 22:34

JJ <peak@ofir.dk> wrote in news:4mq9e0dnc8s8h6m2um0g8qad28pj894hci@4ax.com:

> Nogen forslag?

Siemens S55 - Jeg har den selv, og den er helt fin. Har haft både Nokia,
Ericsson, og Siemens. Og jeg synes egentlig helt godt om Siemens'en,
telefonen er lille, men knapperne er stadig ret store.

Med hensyn til mail, så har jeg prøvet ihærdigt på at få IMAP til at virke
i S55'eren, men det lykkedes aldrig for mig. Jeg har ingen problemer med
POP3 - og min server understøtter begge dele, så jeg bruger bare POP3 i
stedet.

Telefonen har iøvrigt også bluetooth, så hvis du har et bt-headset i
forvejen kan S55'eren måske også bruge det.

Mvh.
Flemming