Nokia 6610i - videreførelse af gammelt nr.
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 01-07-04 23:08

En lang historie kort: Jeg er på udkig efter en ny mobil og har set mig lun
på Nokia 6610i'eren. Derudover vil jeg meget gerne beholde mit gamle nr.
(har pt. TDC Duét).

Jeg har set 6610i'eren til 599,- med et TDC MobilExtra abb.

Er det muligt at føre sit gamle nummer med videre til det nye abonnement?

Er der evt. nogle derude med erfaring med denne mobil, der evt. kunne
berette om evt. plusser og minusser ved 6610i'eren?

På forhånd tak for svar!

mvh / Thomas Nielsen
- www.OIK.dk

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 01-07-04 23:25

Thomas Nielsen wrote:
> [...]
>
> Er der evt. nogle derude med erfaring med denne mobil, der evt. kunne
> berette om evt. plusser og minusser ved 6610i'eren?

Har du ikke fået TDCs reklamebrev, jeg fik et ind af døren idag, hvor de
tilbyder at jeg kan udskifte min gamle mobiltelefon, og tegne et ny abo,
forskellige udvlag af mobilekstra, samt bibeholde mit gamle nummer.

Tilbudet gælder faktisk lige nøjagtig også en N6610i, så tag ned og snak med
din telebutik, jeg er helt sikker på du kan få dig en ny telefon, og beholde
dit gamle nummer, men skynd dig :) -- tilbudet gælder kun til 30 juli :)

--
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Med Venlig Hilsen

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 01-07-04 23:35

"Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk> skrev:

> [...]
beholde
> dit gamle nummer, men skynd dig :) -- tilbudet gælder kun til 30 juli :)

Tak for svar. Jeg tjekker straks efter og iler ned i telebutikken - det må
kunne nåes inden den 30. ;)

Ellers nogle, der har erfaringer - gode som dårlige - med Nokia 6610i'eren?

mvh / Thomas Nielsen
- www.OIK.dk

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 01-07-04 23:54

"Thomas Nielsen" <thomas@bulldogs.dk> skrev:
> Tak for svar. Jeg tjekker straks efter og iler ned i telebutikken - det må
> kunne nåes inden den 30. ;)
>
> Ellers nogle, der har erfaringer - gode som dårlige - med Nokia
6610i'eren?

Det er i øvrigt også muligt at videreføre ens gamle nummer online hos
Aircom.dk
http://www.aircom.dk/webshop/?id=1911&shoptype=privat

mvh / Thomas Nielsen
- www.OIK.dk