Fase på et Schukostik ?
Fra : Claus

Dato : 01-07-04 21:23

Hej Gruppe

Jeg har været så uheldig at få fat i et Schuko hanstik hvor fasen ikke er
markeret, og nu er jeg nervøs for at forbinde det forkert. Er der nogen der
ved hvilken side fasen er i ? Stikket er typen med hul til jordbenet.

På forhånd tak.

Vh. Claus

------
Fjern "slet" fra mailadresse ved svar.

Fra : Søren

Dato : 02-07-04 08:32

> [...]
der
> ved hvilken side fasen er i ? Stikket er typen med hul til jordbenet.

Jeg mener at fasen plejer at sidde til venstre i en stikkontakt. Så mon ikke
det trods alt er en af de ting danske stikkontakter har tilfælles med
schukostik !
Hvis du har skruetrækker med fasetest, så afprøv lige om jeg ikke har ret.

Fra : Claus

Dato : 02-07-04 16:44

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> schukostik !
> Hvis du har skruetrækker med fasetest, så afprøv lige om jeg ikke har ret.

Tak for tippet !

Vh. Claus