Helt ærlig, der er visse personer....
Fra : Lene Hansen

Dato : 01-07-04 18:47

der er ved at ødelægge denne ellers fortræffentlige nyhedsgruppe.
Efterhånden kan der gå dage imellem hvor jeg gider at gå ind og se om der er
spændende nye indlæg. Alt det mudderkastning er til at blive dårlig af.
Man skulle ikke tro det er voksne mennesker. Jeg mener der er en
nyhedgruppe, der er for mudderkastning, kan I ikke bruge den i stedet hvis I
nu har behov for så latterlig en opførsel.

Det ender med jeg ophæver mit abonnement på denne gruppe, der ellers har
været udmærket. "Man" bryder sig jo heller ikke om at stille et reelt
spørgsmål herinde mere. Det ender ofte med svar som intet har med det
spørgsmål der bliver stillet. Jeg giver lige gruppen en chance mere, men
ellers melder jeg den fra. Min fornemmelse er at der er andre seriøse
mennesker med seriøse spørgsmål, der jages væk herfra efterhånden.

Er jeg den eneste der føler sådan?

Med venlig hilsen

Lene Hansen

(P.s. Nu bliver jeg sikkert bestormet med alverdens skideballer, trusler og
meget andet af "de" personer herinde der elsker at svine andre til, det er
jo efterhånden ikke ualmindeligt!)

Fra : fam. Ager

Dato : 01-07-04 20:13

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> meget andet af "de" personer herinde der elsker at svine andre til, det er

Hej Lene!
Jeg kan kun give dig ret!!. Det bliver kørt for langt ud!!. Det kan være
meget "sjovt" til at starte med, men det går for vidt!. Det er iorden at
folk har vidt forskellige meninger, og en diskussion er også i orden, så
længe det er relateret til emnet, og det íkke går over stregen.
Marie.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 20:15

On Thu, 1 Jul 2004 19:46:44 +0200, "Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk>
wrote:

> [...]
>nu har behov for så latterlig en opførsel.
>Det ender med jeg ophæver mit abonnement på denne gruppe,

,,,,,,ååhh nej gør det ikke

> [...]
>spørgsmål herinde mere. Det ender ofte med svar som intet har med det
>spørgsmål der bliver stillet. Jeg giver lige gruppen en chance mere,

,,,,,puhaaa "ånder lettet op"

men
>ellers melder jeg den fra.

,,,,,,,åååhhh nej, gør det ikke, nej, nej bliv hos os

>(P.s. Nu bliver jeg sikkert bestormet med alverdens skideballer, trusler og
>meget andet af "de" personer herinde der elsker at svine andre til, det er
>jo efterhånden ikke ualmindeligt!)

og ja det var vel det du godt ville have ikke ! ellers havde du vel
ikke skrevet dette brokindlæg vel

og husk lige en anden gang at skrive (OT) så andre folk ikke spilder
tid på at læse dit brok, hvis de ønsker at læse noget om hunde ikke .

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Zeus

Dato : 01-07-04 22:34

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message
(Snip)
> og husk lige en anden gang at skrive (OT) så andre folk ikke spilder
> tid på at læse dit brok, hvis de ønsker at læse noget om hunde ikke .

Og hvad så med alle de latterlige og intetsigende OT-indlæg du selv starter?
Lad nu være med at smide med sten, ikk Punish? Hvis der er nogen i denne NG
som er spild af båndbredde og tid, så er det i høj grad dig!

*Zeus*

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-07-04 01:36

"Zeus" <fuckall@spam.com> wrote in message

> [...]
> NG
> som er spild af båndbredde og tid, så er det i høj grad dig!

HØRT..
--
Hilsen Martin.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 02-07-04 08:05

On Thu, 1 Jul 2004 23:34:28 +0200, "Zeus" <fuckall@spam.com> wrote:

> [...]
>Lad nu være med at smide med sten, ikk Punish? Hvis der er nogen i denne NG
>som er spild af båndbredde og tid, så er det i høj grad dig!

Og hva med dig selv ?

Citat : Terkel (Terkel i knibe)

DAB-problem
Har andre herinde DAB-signalproblemer under Gladsaxesenderen?
og har i prøvet ny antenne hører jeg meget gerne om det

Fra : Zeus

Dato : 02-07-04 20:23

NG

> Og hva med dig selv ?
>
> Citat : Terkel (Terkel i knibe)

Uha uha! Stærkt kommet igen Punish! Nå, men nu skal dette jo ikke være det
rene mudderkastning, men jeg synes nu at du burde feje al skidtet væk foran
din egen dør, før du begynder at feje foran andres.

*Zeus*

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-07-04 22:25

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> wrote in message

> Er jeg den eneste der føler sådan?

Nej det ser ud som om at bl.a Punish er fast belsuttet på at ødelægge
gruppen.

Pudsigt er det dog at tænke tilbage på dengang de fleste i gruppen var imod
ham - da var tone en lidt anden, men sådan er der jo så meget.

I stedet for at forlade gruppen så gør som jeg: i killfilteret med ham, og
du vil se at de fleste personangreb forsvinder.

Peter

Fra : Eifelvuf

Dato : 02-07-04 09:58

"Peter K. Nielsen" skrev d. 01-07-04 22:25 dette indlæg :

> [...]
ham, og
> du vil se at de fleste personangreb forsvinder.

Hej Peter.

Kan altså ikke gøre for det - er stadig vildt uenig med dig (håber du
kan leve med det

Det er da ikke Punish der skriver Skyggens indlæg, eller ?

Skyggen har den onde gale mig SELV været ude om, at stort set hele denne
NG latterliggør ham i en næsten ustoppelig strøm af gas-indlæg, når han
selv bliver ved og ved og ved og ved med sit bræk (senest en
lystfiskerhistorie, - af alt - en LYSTFISKERHISTORIE ! ! ? ?)

Ja - jeg er en af dem der før har kørt på Punish, når Punish har ævlet
(specielt om bidearbejde, som Punish intet ved noget om, men som han
alligevel udtaler sig skråsikkert omkring).
Og jeg vil gøre det fremover, og det VED Punish også godt - men fordi
man på nogle indlæg synes Punish er hysterisk humoristisk og har ret i
det han siger, så har man da ikke "skiftet side" - eller som du skriver
;
"Pudsigt er det dog at tænke tilbage på dengang de fleste i gruppen var
imod ham - da var tone en lidt anden, men sådan er der jo så meget."

Som nævnt ; jeg for mit eget vedkommende er STADIG imod Punish indenfor
emner som eksempelvis bidearbejde, og Punish får da også med grovfilen,
hvis han starter noget ævl om bidearbejde, - vær ikke i tvivl om det

Punish ; du kan godt begynde at ryste på hånden og svede igen, bare ved
tanken om hvad der vil ske, hvis du ævler om bidearbejde - har nemlig
udskrevet og afleveret dine comments om bidearbejde til Advokaterne

Jeg synes faktisk det er synd hvis du smider Punish i dit filter, han
har trods alt nogle relevante indlæg i ny og næ - og har på det seneste
leveret sublim underholdning (i mine øjne) her i denne NG.

Mange venlige hilsner

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 02-07-04 11:19

>Det er da ikke Punish der skriver Skyggens indlæg, eller ?

,,,,,,,,hehe har i ikke tjekket IP-numrene endnu ?

> [...]
>"Pudsigt er det dog at tænke tilbage på dengang de fleste i gruppen var
>imod ham - da var tone en lidt anden, men sådan er der jo så meget."

,,,,,,,,jeg har såmæd hygget mig hele tiden herinde, jeg er ikke så
sart, og om folk herinde hader mig helt vildt eller det modsatte, har
nu aldrig været noget der har kunne slå mit humør i stykker, for som
Droning Mette "alias superpsykologen" så klogt skriver så er man jo
selv ansvarlig for hvad man skriver og som jeg selv siger hvis man
ikke kan lide hvad der står så kan man jo bare slukke oppe i hjørnet
på krydset

>Som nævnt ; jeg for mit eget vedkommende er STADIG imod Punish indenfor
>emner som eksempelvis bidearbejde, og Punish får da også med grovfilen,
>hvis han starter noget ævl om bidearbejde, - vær ikke i tvivl om det

,,,,,,,,jammen jeg er skam parat til næste gang emnet kommer op igen

>Punish ; du kan godt begynde at ryste på hånden og svede igen, bare ved
>tanken om hvad der vil ske, hvis du ævler om bidearbejde - har nemlig
>udskrevet og afleveret dine comments om bidearbejde til Advokaterne

,,,,,,,,efter oplevelsen onsdag kl 12, som jeg har valgt at kalde O12
lidt ala 9/11 haha det bliver heller aldrig glemt nej men
efter O12 er jeg online med min advokat Marianne Styggetorn.

Selv om jeg vandrer i dødens dale, frygter jeg intet *ondt

Citat Biblen

* = O12

Fra : Denaus

Dato : 02-07-04 12:53

> ,,,,,,,,efter oplevelsen onsdag kl 12, som jeg har valgt at kalde O12
> lidt ala 9/11 haha det bliver heller aldrig glemt nej men
> efter O12 er jeg online med min advokat Marianne Styggetorn.

Ha ha ha ha ha good one!! )))) du er sku da en klovn! what a
wanker...........)))
mvh/kimmi

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-07-04 17:08

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message

> Hej Peter.
>
> Kan altså ikke gøre for det - er stadig vildt uenig med dig (håber du
> kan leve med det

Det går lige Du er i det mindste saglig når du er uenig

> Det er da ikke Punish der skriver Skyggens indlæg, eller ?

Nej - men det er Punish der bliver ved og ved og ved og ved

> Skyggen har den onde gale mig SELV været ude om, at stort set hele denne
> NG latterliggør ham

Enig

i en næsten ustoppelig strøm af gas-indlæg, når han
> selv bliver ved og ved og ved og ved med sit bræk (senest en
> lystfiskerhistorie, - af alt - en LYSTFISKERHISTORIE ! ! ? ?)

Ja som jeg skrev så er jeg i tvivl om hvem der er mest latterlig

> [...]
> har trods alt nogle relevante indlæg i ny og næ - og har på det seneste
> leveret sublim underholdning (i mine øjne) her i denne NG.

Det er muligt at han har nogle gode indlæg ind i mellem, men de er druknet
fuldstændigt i ligegyldigt ævl.
Men hvis det kan berolige dig, så er klaphatten fra skagen også i filteret

Peter