Opera + Nordea.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-07-04 14:13

Hej

Hvordan huen får jeg Opera til at virke på Nordea ?

Jeg har godkendt det der Verisign, men der er jo også Nordea AB sgn der skal
godkendes, emn kan kun godkende den ene.
Og når jeg har godtkendt Verisign, så skriver den i java-login feltet,

Hvordan får jeg løst mit problem.
Det er en helt ny install af Opera v. 7.23 incl. den nyeste Java fra Sun.

På forhånd mange tak

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-07-04 14:20

Hej igen

> [...]
>
> Hvordan får jeg løst mit problem.
> Det er en helt ny install af Opera v. 7.23 incl. den nyeste Java fra

Nå - nu virker det ligepludselig - ved ikke hvad jeg har gjort for at få det
til at virke :-/
Men det virker

--
/C.T.