OMC Motor
Fra : det er bare os

Dato : 01-07-04 09:24

Hej NG

Vi er ved at renovere vores motor. det i sig selv er ikke noget problem, vi
har en mekker til at hjælpe. problemet opstå når vi skal skaffe stumper, da
det tilsyneladende er en udgået model.
Hvis jeg har forstået de kloge herre "min mand og mekanikeren" ret så er det
en OMC indenbords motor med noget de kalder et Z drev!!!!!
Er der nogen det ved hvem der kunne ligge inde med dele til et sådan dyr ???
pakninger skovlhjul o.s.v.

På forhånd tak
Karin

Fra : pc

Dato : 01-07-04 21:45

Jeg har en manual til OMC 3cm tyk der står alt i også
til Z drevet
vil i købe den

Jeg kan anbefale det her nr. 98277515

Fra : det er bare os

Dato : 02-07-04 08:34

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> skrev i en meddelelse
> Jeg har en manual til OMC 3cm tyk der står alt i også
> til Z drevet
> vil i købe den

> det er veldig pænt af dig men den har vi.

> Jeg kan anbefale det her nr. 98277515

Mange tak det vil vi prøve når vi har helt styr på hvad vi mangler.

MVH
Karin