Spørgsmål til Concord
Fra : Monty

Dato : 01-07-04 09:27

Jeg er lidt i tvilv om dette er den rigtige gruppe men hvis ikke ville jeg
være taknemmelig for en henvisning til den rigtige.

Min svoger er begyndt at arbejde med concorden og synes det er lidt
vanskeligt. Han vil gerne opstille nogle regneark men det ladet til at det
ikke kan lade sig gøre.

Kan det passe at når man arbejder med concorden så kan man ikke lave
almindelige regneark men er nødt til at flytte dem over i excel?

Monty

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-07-04 11:19

"Monty" wrote

> Kan det passe at når man arbejder med concorden så kan man ikke lave
> almindelige regneark men er nødt til at flytte dem over i excel?

Du kan lave bogførings-/kasseklader?

- Peter

Fra : Monty

Dato : 01-07-04 14:11

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Monty" wrote

> Du kan lave bogførings-/kasseklader?

Svarer det til regnearket i fx. officepakken?

Monty

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-07-04 14:16

"Monty" wrote

> "Peter Lykkegaard"

> Svarer det til regnearket i fx. officepakken?

Det kommer jo lidt an på hvad du mener med regneark
Hvis det er til analyser af "gamle" regnskabstal så nej - brug excel

Hvis det er til indtastning af regnskabstal og kontrol af samme før endelig
bogføring så ja
Her kan man evt bruge excel og efterfølgende importere tallene til Concorde
i en batchkørsel

- Peter