dch hadsten
Fra : René

Dato : 01-07-04 08:07

synes der var nogen som anbefalede dch hadsten som et godt sted at træne sin
hund. Og i den forbindelse vil jeg lige hører om der var nogen som kan huske
hva deres hjemmeside hedder?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : JSM

Dato : 01-07-04 08:32

"René" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse
> [...]
sin
> hund. Og i den forbindelse vil jeg lige hører om der var nogen som kan

Google er din ven. Søg på dch hadsten og det allerførste link som popper op
er http://www.dch-hadsten.dk/ .

mvh
Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-07-04 13:49

> [...]
sin
> hund. Og i den forbindelse vil jeg lige hører om der var nogen som kan

Hej René

Ellers slår du bare op i telefonbogen, og husker jeg ikke helt galt, så
finder du en herre, som hedder Jørgen Randa. Han kan med garanti fortælle
dig hvad du har brug for.

M.V.H.....Benny..