HTML i flash
Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 05-05-01 16:58

Er det muligt at importere dynamiske html sider i en flash fil ?

Jeg har kikket lidt på Text Options > Dynamic Text > HTML, hvilket dog
ikke umiddelbart lader til at være løsningen. Andre måder ?

Lige et tillægsspørgsmål, kan man 'styre' andre flash filer på samme
side. Altså hvis man eksempelvis opbygger en menu i flash og placerer
denne i venstre er det så muligt at kontrollere en 'content' - flash
fil ?

Mvh
Bo

Fra : Michael Peo

Dato : 10-05-01 00:46

En kompliceret sag du spøger om der Bo.
Du skal bruge en ordenlig omgang FS-commands, javascript osv.
macromedia's tech notes er et godt sted at starte, eller kig forbi
http://www.moock.org
Den fyr ved hvad han taler om, og han har en brugbar håndfuld links.
Fortvivl ikke, men det er svær... og der virker næsten ikke i Netscape.

/peo
www.bandage.dk
peo@bandage.dk

Fra : bo rattenborg

Dato : 10-05-01 08:23

> En kompliceret sag du spøger om der Bo.
> Du skal bruge en ordenlig omgang FS-commands, javascript osv.

ok - det vil jeg kikke på.

> [...]
> Den fyr ved hvad han taler om, og han har en brugbar håndfuld links.
> Fortvivl ikke, men det er svær... og der virker næsten ikke i Netscape.

fa... det er netop ønsket om at slippe for problemer med Netscape, at jeg er
begyndt at benytte Flash

Bo

Fra : Michael Peo

Dato : 14-05-01 08:35

Ja, jeg ved det er surt... men sådan er det med Netscape - lort det hele.
I øvrigt er www.dr.dk/u/kleinrock et godt ex. på simpel styring af en
flash-fil "ude fra".

/peo
peo@bandage.dk