Pumpe til luftmadras
Fra : Aston Villadsen

Dato : 30-06-04 22:14

Hej

Jeg leder efter en pumpe til en luftmadras - der findes en del
forskellige, men jeg har ringet rundt til en del butikker for at finde
en der kan lades op / køre på batterier - men det kan jeg ikke rigtig
finde :(

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en pumpe?

Fra : Carsten Holck

Dato : 30-06-04 22:19

Heldigvis fandt Aston Villadsen <usenet@villadsen.com> tastaturet og
skrev i news:05b6e01j0hhboakjgi96170a0enlr0098u@4ax.com:
> [...]
> finde :(
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en pumpe?

bl.a Bilka
/carsten

Fra : Aston Villadsen

Dato : 30-06-04 22:21

On Wed, 30 Jun 2004 23:18:48 +0200, "Carsten Holck"
<cholck@malling.com.invalid> wrote:

>Heldigvis fandt Aston Villadsen <usenet@villadsen.com> tastaturet og

>bl.a Bilka
>/carsten

Ok? Jeg har nemlig også kigget på pumperne i Bilka men jeg synes ikke
der står noget om de kan oplades? - det er nemlig ret vigtigt at den
kan "holde" på¨strømmen - kan de det?

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 30-06-04 22:23

"Aston Villadsen" <usenet@villadsen.com>

> Jeg leder efter en pumpe til en luftmadras
> en der kan lades op / køre på batterier

Hej Aston.
For ikke så lang tid siden havde de en super pumpe i Netto eller Fakta til
98 kr.
kører på opladelige batterier og kan lades fra både 12 og 220 volt.
Kan på en opladning pumpe 4-5 airbeds uden problemer.
Den kan jeg anbefale, hvis du kan finde den.

Den kan forøvrigt også suge luften ud af en luftmadras, så den bliver helt
flad og fylder mindst muligt.

Hilsen Tommy T - Odense
--
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside

Fra : Aston Villadsen

Dato : 30-06-04 22:30

On Wed, 30 Jun 2004 23:22:59 +0200, "Tommy.T - Odense" <(FJERN
DETTE)tommy.t@get2net.(OG DETTE)dk> wrote:

> [...]
>Den kan jeg anbefale, hvis du kan finde den.
>
>Den kan forøvrigt også suge luften ud af en luftmadras, så den bliver helt

Det lyder godt - kan du huske hvad den hedder?

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 30-06-04 22:40

"Aston Villadsen" skrev:
> Det lyder godt - kan du huske hvad den hedder?

Hej igen, men det er nok den eneste luftpumpe de har haft i flere år, og den
ligger i en blå papkasse.

Held og lykke med opgaven.

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 30-06-04 23:01

I JYSK (sengetøjlager) har jeg set, at de har forskellige udgave, både hånd
og opladelige pumper, prisen husker jeg ikke.

"Tommy.T - Odense" <(FJERN DETTE)tommy.t@get2net.(OG DETTE)dk> skrev i en
meddelelse news:40e332af$0$278$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Mogens

Dato : 30-06-04 22:42

> [...]
> finde :(
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en pumpe?

Jeg købte en sidste år i Kvickly. Der er genopladeligt batteri i og den kan
tilsluttes 12v i bilen og 220v via medfølgende transformer.

Forskellige studser fulgte med. Den kan forøvrigt også suge.

Jeg mener prisen var omkring en hundrede kr. seddel.

mvh
Mogens