MMC kort til 6230
Fra : HL

Dato : 30-06-04 17:36

Hej NG.

Min nye N6230 tager kort der hedder MMC kort.
De ligner meget SD kort. Er SDkort = MMC kort ??
Hvad anbefales til N6230 ???
Hvor stort kort er den testet med ??

Fra : Preben Jepsen

Dato : 30-06-04 17:50

MMC kort og SD kort er ikke det samme. Nokia kan kun bruge MMC kort. Jeg har
læst her på nettet at den virker upåklageligt med 256MB. Men kortene er
forholdsvis dyre desværre.
Hilsen Heidi

Fra : MigSelv

Dato : 30-06-04 20:17

De ligger lige på omkring 500,-.
- Husk lige at sikre dig at telefonen også virker med kortet, for det er
ikke alle MMC kort der virker
med den.

- Hvis du ikke vil gå helt forkert, så prøv SanDisk, de virker i en 6600.
Ellers kan du kontakte Nokia,
for at høre vilke mrk. de kan anbefale.

/MigSelv

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-06-04 20:27

"HL" <HL@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Min nye N6230 tager kort der hedder MMC kort.
>De ligner meget SD kort. Er SDkort = MMC kort ??

Nej, det er ikke det samme. SD er dog i familie med MMC. SD er en
videreudvikling af MMC, så er MMC kort kan bruges i en SD-enhed men ikke
omvendt (SD-kort i en MMC-enhed). Så 6230 kan ikke bruge SD-kort.

>Hvad anbefales til N6230 ???
>Hvor stort kort er den testet med ??

Jeg har set tests med 256MB, selv har jeg et 128MB i min 6230.

Peter

Fra : HL

Dato : 01-07-04 04:49

Hvilket mærke bruger du ?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-07-04 07:12

"HL" <HL@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Hvilket mærke bruger du ?

Kingston. Det virker fint.

Peter

Fra : JJ

Dato : 01-07-04 13:38

On Wed, 30 Jun 2004 21:26:48 +0200, Peter Rongsted
<nulldev@rongsted.dk> wrote:

>Jeg har set tests med 256MB

Jeg bruger et 256MB MMCkort fra TEC

/JJ
Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Torben Andresen

Dato : 12-07-04 10:21

> Jeg bruger et 256MB MMCkort fra TEC

Hvor mange musiknumre kan du så have på dette kort?

Mvh Torben Andresen

Fra : MigSelv

Dato : 12-07-04 10:57

Det kommer an på hvordan du pakker dem.
Du kan regne med en 4-5 albums hvis de er i 128kbps. og de varer ca. 1 time.

/MigSelv