Juhu Kolding
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-06-04 17:27

Jeg er i gang med lidt detektiv-arbejde og prøver at finde
en bestemt kat *GG* en siameser - orientaler måske
ocicat "beigefarvet" med en pels der ser ud som om den skinder, mit bud er
at det er en racekat, ca. op til 1½ år gammel, den er født i Sverige, bor nu
i DK, bynavnet Kolding dukkede op, den kan bo der men kan muligvis have
været på udstilling så vidt jeg husker var der en hobby-udstilling for ikke
så længe siden, så hvis nogle har været der hører jeg gerne fra jer.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-06-04 18:34

On 2004-06-30 18:26:42 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som3@mail.dk> said:

> Jeg er i gang med lidt detektiv-arbejde og prøver at finde
> en bestemt kat *GG* en siameser - orientaler måske
> ocicat "beigefarvet" med en pels der ser ud som om den skinder

Puha, vist noget af et job!
Jeg kom til at tænke på, at det efter beskrivelsen måske også kunne
være en burmeser? Ikke at det bliver nemmere af det
Din beskrivelse af forløbet var - utrolig! Det må have været en meget
særlig oplevelse.
Hvor jeg håber du får held i din søgen *krydser fingre*
--
Knus fra Ann R

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-06-04 19:07

Ann R skrev
<Puha, vist noget af et job!
Hvor jeg håber du får held i din søgen *krydser fingre* >

Ja jeg er klar over at jeg måske ikke har heldet med mig,
men jeg er nødt til at prøve. Så meget af seancen var
_så_ ægte og troværdigt at selvom det umiddelbart lyder "underligt" så
må jeg, det hele set i sammenhæng,
tro på at denne kat (i et tidligere liv Miss H K) er der ude et sted og
gerne vil møde mig igen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 30-06-04 22:12

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> så længe siden, så hvis nogle har været der hører jeg gerne fra jer.

Han er fundet !!!!!
Don Oscar de la Hoya *G* - sorry, kunne ikke lade være.....

/ Anya .

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-06-04 22:35

Anya skrev
<Han er fundet !!!!!
Don Oscar de la Hoya *G* - sorry, kunne ikke lade være.....>

*GG* sidst jeg kiggede billeder af Oscar var han ikke "beige-farvet" og
han er et par år for gammel til at
kvalificere sig som reinkarnation af Miss H K men
han er uden tvivl absolut den skønneste Oscar og det ville
være en ære for en hvilken som helst kat at være blevet reinkarneret som
ham.

Knus til rødderne

--
Marianne Hellemose