Antivirus på en anden PC?
Fra : Vince

Dato : 30-06-04 16:02

Hej
Jeg skal flytte min Norton AV til en anden PC.... hvorledes gør man det ?
Det kan vel lade sig gøre online på deres hjemmeside... kan ikke umuddelbart
lure den!!!

Vince

Fra : Anders Lund

Dato : 30-06-04 16:14

Vince wrote:

> Jeg skal flytte min Norton AV til en anden PC.... hvorledes gør man det ?
> Det kan vel lade sig gøre online på deres hjemmeside... kan ikke umuddelbart
> lure den!!!

Flytte? Er det ikke bare at afinstallere den på den første PC og så
installere den på den anden PC?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Vince

Dato : 30-06-04 16:26

Hmm nej for den var jo installeret på min pc ved køb og fulgte ikke med på
cd rom... derefter har jeg opdraderet online!!!!!!

Fra : Henrik Rask Mortense~

Dato : 30-06-04 18:46

Det kan/må du garanteret ikke. Licensen følger computeren og ikke personen
er jeg rimelig sikker på.

Hvis du skal være helt sikker så find deres betingelser i forbindelse med
din online opgradering.

Henrik Rask Mortensen
www.danecomputer.dk og www.raskdata.dk
IT-Sikkerhed er en lille smule teknik og en stor del planlægning.